موبایلبه‌روزرسانی

به‌زودی آپدیت One UI 6.1 برای دستگاه‌های 2021 و 2022 سامسونگ منتشر می‌شود

برخی از دستگاه‌های قدیمی سامسونگ، اواسط ماه آینده آپدیت One UI 6.1 مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی را دریافت خواهند کرد.

رابط‌کاربری One UI 6.1 سامسونگ به‌لطف ویژگی‌های هوش‌مصنوعی که دارد، توانسته سروصدای زیادی به‌پا کند و علاقه‌مندان بسیاری بدست بیاورد. سامسونگ این آپدیت را برای پرچمداران 2024 و 2023 خود قبلاً منتشر کرده و حالا به‌نظر می‌رسد که قصد دارد این آپدیت جدید را برای پرچمداران قدیمی خود هم منتشر کند.

اندرویداتوریتی در گزارش خود می‌گوید: یکی از نمایندگان سامسونگ در پست فروم سامسونگ تأیید کرده که به‌روزرسانی One UI 6.1 با تمامی ویژگی‌های Galaxy AI برای دستگاه‌های پرچمدار 2022 و 2021 ارائه خواهد شد.

البته لازم است اصلاح کنیم که همه ویژگی‌های Galaxy AI نمی‌توانند برای پرچمداران قدیمی منتشر شود و نهایتاً آن‌ها می‌توانند ویژگی‌های هوش‌مصنوعی در سطح گلکسی S23 FE را دریافت کنند؛ مثلاً این مدل‌ها نمی‌توانند به ویژگی Instant Slow-Mo دست پیدا کنند.

دستگاه‌هایی که قرار است آپدیت One UI 6.1 را دریافت کنند، عبارتنداز:

  • گلکسی اس22، اس22 پلاس و اس22 اولترا.
  • گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4
  • گلکسی تب اس8، گلکسی تب اس8 پلاس و گلکسی تب اس8 اولترا.
  • گلکسی اس21، گلکسی اس21 پلاس و گلکسی اس21 اولترا.
  • گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3

گفته می‌شود که مدل‌های گلکسی S21 FE و گلکسی تب S8 FE احتمالاً ویژگی‌های هوش‌مصنوعی را دریافت نخواهند کرد.

کاربرانی که یکی از دستگاه‌های بالا را دارند، به‌زودی با دریافت آپدیت One UI 6.1 می‌توانند به ویژگی‌های هوش‌مصنوعی مانند «سرچ دایره‌ای» و «بازنویسی جادویی» و سایر ویژگی‌ها دسترسی داشته باشند.

طبق این گزارش، سامسونگ قصد دارد آپدیت جدید One UI 6.1 را در اوایل ماه می (اواسط اردیبهشت تا اواسط خرداد) برای دستگاه‌های واجد شرایط عرضه کند. نظرشما درباره آپدیت جدید چیست؟ آیا برای دریافت آن تمایل دارید؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *