موبایل

آپدیت One UI 6 مبتنی‌بر اندروید 14 برای گلکسی تب اس9 FE پلاس منتشر شد

دستگاه دیگر سامسونگ که آپدیت One UI 6 مبتنی‌بر اندروید 14 را دریافت می‌کند، تبلت گلکسی تب اس9 +FE است. این تبلت در اکتبر 2023 با اندروید 13 معرفی شد و اکنون می‌تواند سال جدید میلادی را با اندروید 14 آغاز کند. در ادامه برای جزئیات بیشتر با رایااستور همراه باشید.

در گزارش جی‌اس‌ام آرنا آمده که، درحال‌حاضر این آپدیت در ترکیه و استرالیا منتشرشده است؛ اما به‌زودی به سایر کشورها نیز می‌رسد و دارندگان این دستگاه‌ها می‌توانند رابط‌کاربری جدید مبتنی‌بر اندروید 14 را تجربه کنند.

آپدیت One UI 6 مبتنی‌بر اندروید 14 برای گلکسی تب اس9 FE پلاس

آپدیت جدید دارای شماره نرم‌افزار X610XXU1BWK9 / X610OJM1BWKA خواهد بود. در آپدیت جدید علاوه‌بر دریافت اندروید 14، وصله امنیتی نوامبر 2023 نیز دریافت خواهد شد. گفته می‌شود این به‌روزرسانی 2 گیگابایت حجم دارد. سامسونگ به کاربران خود توصیه کرده که برای دانلود و نصب این آپدیت جدید، مطمئن شوند که دستگاه آن‌ها بیشتر از %50 باتری دارد.

بررسی آپدیت جدید One UI 6 مبتنی‌بر اندروید 14

یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه در آپدیت جدید، حالت DeX است که به‌نوعی ترکیبی از DeX قدیمی و UI معمولی میباشد. همچنین گفته می‌شود برای کنترل پنل نیز، طراحی جدیدی درنظر گرفته شده است.

اگر شماهم این تبلت را در اختیار دارید، اکنون می‌توانید به بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار در تنظیمات خود بروید و در صورت انتشار آن، آپدیت را دانلود و نصب کنید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید