به‌روزرسانیموبایل

گلکسی A23 5G آپدیت One UI 6 مبتنی‌بر اندروید 14 را دریافت می‌کند

مدتی‌است که سامسونگ درحال انتشار آپدیت One UI 6 مبتنی‌بر اندروید 14 برای دستگاه‌های خود است. اکنون گزارشی توسط جی‌اس‌ام‌آرنا منتشرشده که از عرضه این به‌روزرسانی برای گلکسی A23 5G خبر می‌دهد. در ادامه برای جزئیات بیشتر با رایااستور همراه باشید.

آپدیت جدید One UI 6 مبتنی‌بر اندروید 14 دارای نسخه میان‌افزار A236BXXU4DWKA است و همراه این آپدیت، وصله امنیتی نوامبر 2023 نیز ارائه می‌شود. درحال‌حاضر، این آپدیت برای کشورهای اروپایی از قبیل فرانسه، ایتالیا، پرتغال و بریتانیا منتشرشده است؛ اما به‌زودی برای مناطق بیشتری منتشر خواهد شد.

برای اطلاع از اینکه آپدیت جدید برای شما ارسال شده یا نه، به‌تنظیمات گوشی بروید و روی گزینه به‌روزرسانی نرم‌افزار ضربه بزنید تا از آخرین آپدیت‌های دستگاه خود آگاه شوید.

Galaxy A23 5G

مشخصات گلکسی A23 5G

سامسونگ برای این مدل از یک نمایشگر 6.6 اینچی ال‌سی‌دی از نوع PLS استفاده کرده که نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌کند. بدنه دستگاه بصورت کامل از پلاستیک است و بصورت همزمان از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

تلفن از تراشه اسنپدراگون 695 قدرت می‌گیرد و با پردازنده گرافیکی Adreno 619 جفت می‌شود. دارای 4، 6 و 8 گیگابایت حافظه رم و 64 و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است. از سیستم دوربین چهارگانه (50 مگاپیکسل اصلی + 5 مگاپیکسل اولتراواید + 2 مگاپیکسل ماکرو + 2 مگاپیکسل عمق ) و سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

انرژی دستگاه توسط باتری 5000 میلی‌آمپری تأمین می‌شود که از شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

آیا شما آپدیت جدید One UI 6 را برای گلکسی A23 5G خود دریافت کرده‌اید؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران درمیان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید