فناوری

این شواهد نشان می‌دهند که وان‌پلاس از بازار تلویزیون‌ و مانیتور در هند خارج می‌شود

به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس قصد دارد از بازار تلویزیون‌های‌هوشمند و مانیتور در هند کناره‌گیری کند.

سال گذشته گزارشی منتشرشد که می‌گفت وان‌پلاس قصد دارد از بازار تلویزیون‌های هوشمند در هند کناره‌گیری کند. به‌نظر می‌رسد این خبر صحت داشته، چراکه وان‌پلاس بخش‌های تلویزیون و مانیتور را از وب‌سایت خود حذف کرده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، با رفتن به دسته تلویزیون‌ها در وب‌سایت وان‌پلاس هند، با خطای 404 مواجه می‌شوید. درحال‌حاضر، نمی‌توانید دسته تلویزیون را در صفحه‌اصلی یا منوی فروشگاه این سایت مشاهده کنید، اما این شرکت هنوز آن را از پاورقی سایت حذف نکرده است.

حذف دسته‌بندی تلویزیون و مانیتور از سایت وان‌پلاس

در سال 2019 بود که وان‌پلاس با عرضه سری OnePlus TV Q1 وارد بازار تلویزیون‌های‌هوشمند هند شد. بعداز آن، وان‌پلاس چند مدل ارزان‌قیمت و میان‌رده را معرفی کرد، اما از آن سال تاکنون، این برند هیچ تلویزیون دیگری را در هند راه‌اندازی نکرده است و همین می‌تواند به‌علت این باشد که آن‌ها می‌خواستند ازاین صعنت کناره‌گیری کنند.

درکنار خداحافظی وان‌پلاس از بازار تلویزیون‌ها، به‌نظر می‌رسد این برند می‌خواهد از بازار مانیتورها نیز کنار برود. درحال‌حاضر هیچ بخشی برای مانیتورها وجود ندارد. این شرکت در دسامبر 2022 فقط دو محصول 27 اینچی X و 24 اینچی E را معرفی کرد، اما بعد از آن هیچ مانیتور دیگری را معرفی نکرده است.

لوگو ریملی و وان‌پلاس

در گزارشی که سال گذشته منتشرشده بود، گفته‌شده بود که در کنار وان‌پلاس، ریلمی نیز قصد دارد بازار تلویزیون‌های هوشمند در هند را ترک کند. این تصمیم ریلمی کمی تعجب‌آور است چرا تلویزیون‌های آن‌ها در بخش تلویزیون‌های هوشمند، عملکرد بسیار خوبی داشتند.

درنظر داشته باشید که وان‌پلاس تاکنون هیچ بیانیه‌ای رسمی درباره خروج از بازار تلویزیون‌ها و مانیتورها در هند را صادر نکرده و نمی‌توان هیچ‌چیز را تأیید کرد. درحال‌حاضر، شیائومی یکی از بزرگترین برندهایی است که در هند مشغول به فروش تلویزیون‌های‌ هوشمند است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید