موبایل

وان‌پلاس در آستانه اخراج از بازار آفلاین هند قرار دارد

به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس خطر حذف از بازار آفلاین هند را حس می‌کند.

به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس در هند دچار دردسر شده که می‌تواند کل فروش آفلاین این برند در هند را متوقف و ضرر بزرگی را به شرکت وارد کنند.

به‌گزارش اندرویداتوریتی، دو انجمن خرده‌فروشان موبایل هند (AIMRA) و انجمن خرده‌فروشان سازمان‌یافته جنوب هند (ORA) اعلام کرده‌اند که فروش آفلاین محصولات وان‌پلاس را اول ماه می در هند متوقف می‌کنند. آنها در نامه‌ای به وان‌پلاس اعلام کرده‌اند که اگر مشکلات بصورت کامل رفع نشود، ممکن است تجارت وان‌پلاس بصورت کامل در هند متوقف شود.

چرا خرده‌فروشان هندی می‌خواهند وان‌پلاس را کنار بگذارند؟

برای اطلاع، انجمن AIMRA نماینده بیش‌از 150.000 خرده‌فروش تلفن‌های‌هوشمند و انجمن ORA نماینده 4300 خردوه‌فروش آفلاین در هند می‌باشد. هر دو انجمن بصورت هماهنگ اعلام کرده‌اند که فروش محصولات را از اول ماه می (12 اردیبهشت) متوقف می‌کنند و تا زمانیکه مشکلات مرتفع نشوند، اجازه فروش محصولات وان‌پلاس را نمی‌دهند.

این انجمن‌ها مدعی هستند که وان‌پلاس محصولات خود را از طریق کانال‌های نامشروع بفروش می‌رساند تا بتواند آمار فروش خود را افزایش دهد.

بنابراین اگر وان‌پلاس نتواند مشکلات را رفع کند، مطمئناً باتوجه به بازار بزرگ و پرسود هند، ضرر شدیدی خواهد کرد. حال باید دید وان‌پلاس چه اقدامی می‌کند، آیا فروش از طریق کانال‌های نامشروع را متوقف می‌کند و به‌تعهد خود نسبت‌به انجمن‌ها پایبند می‌شود یا خیر؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *