موبایل

وان‌پلاس برای معرفی مشخصات Nord CE 4 عجله کرد؛ مشخصات رسمی تلفن جدید وان‌پلاس منتشر شد!

وان‌پلاس رسماً مشخصات تلفن جدید Nord CE 4 را فاش کرد.

وان‌پلاس آماده می‌شود تا تلفن Nord CE 4 را در 1 آوریل (12 فروردین 1403) در هند معرفی کند. گویا وان‌پلاس عجله داشته، چراکه پیش‌از عرضه مشخصات کلیدی دستگاه را فاش کرده و آن‌ها را در یک صفحه‌وب مختص‌به Nord CE 4 منتشر کرده است.

مشخصات وان‌پلاس نورد CE 4

براساس گزارش گیزچاینا، این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 قدرت می‌گیرد. در صفحه‌ای که توسط وان‌پلاس ایجاد شده، به طراحی این تلفن نیز اشاره شده است؛ درحالیکه دوربین‌های پشتی همراه با فلاش LED درون ماژول قرصی‌شکل قرار می‌گیرند، مابقی دستگاه طراحی مینیمالیستی دارد.

وان‌پلاس نورد CE 4

وبسایت مدعی است که تلفن جدید وان‌پلاس با 8 گیگابایت رم LPDDR4x و حداکثر 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 عرضه می‌شود. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه با 8 گیگابایت رم مجازی عرضه خواهد شد.

پیش‌ازاین Mukul Sharma گزارشی منتشر کرد و درآن گزینه‌های پیکربندی وان‌پلاس نورد CE 4 را فاش کرده بود. طبق گزارش قبلی، این گوشی شامل پیکربندی‌های زیر خواهد بود:

  • نسخه استاندارد: 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی
  • نسخه رده‌بالا: 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی

بسیاری از موارد مربوط‌به دستگاه، قبلاً تأیید شده‌اند؛ بااین‌حال، قیمت این دستگاه هنوز مشخص نیست. اما گفته می‌شود که احتمالاً قیمتی مشابه وان‌پلاس نورد CE 3 سال گذشته (تقریباً 325 دلار) خواهد داشت.

برای فهمیدن این موضوع، باید تا 12 فروردین‌ماه 1403 صبر کنیم تا وان‌پلاس این دستگاه را معرفی کند. نظرشما درباره موبایل جدید وان‌پلاس چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *