تبلت

تراشه وان‌پلاس پد 2 لو رفت؛ وان‌پلاس سامسونگ را به چالش می‌کشد!

به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس پد 2 از جدیدترین تراشه کوالکام برای شکست سامسونگ استفاده خواهد کرد.

به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس می‌خواهد با عرضه وان‌پلاس پد 2 به سلطه سامسونگ در فضای تبلت‌های رده‌بالای اندرویدی پایان بدهد. طبق گزارشی که به‌تازگی منتشرشده، وان‌پلاس پد 2 می‌تواند به یک رقیب جدی برای گلکسی تب‌های سامسونگ تبدیل شود.

طبق گزارش اندرویداتوریتی، مکس جامبور که پیش‌تر گفته بود تبلت وان‌پلاس پد 2 در نیمه‌دوم سال 2024 عرضه می‌شود، اکنون تراشه این تبلت را فاش کرده و عنوان می‌کند که وان‌پلاس پد 2 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می‌کند که در پرچمداران سال 2024 سامسونگ به‌کار رفته و قرار است نیروی سری گلکسی تب اس10 آینده این شرکت را هم تأمین کند.

وان‌پلاس پد از تراشه دایمنسیتی 9000 استفاده می‌کرد و استفاده وان‌پلاس پد 2 از اسنپدراگون 8 نسل 3 می‌تواند یک جهش بسیار بزرگ برای تبلت‌های وان‌پلاس باشد. استفاده از این تراشه، همچنین می‌تواند راه را برای ارتقاءهای دیگر مثل استفاده از پنل امولد بجای ال‌سی‌دی باز کند.

مطمئناً این موارد می‌توانند قیمت تبلت‌های وان‌پلاس را بالاتر ببرند، اما وان‌پلاس می‌تواند راه‌هایی برای قانع‌کردن مشتری پیدا کند. از طرفی ممکن است وان‌پلاس استراتژی گوشی‌های‌هوشمند خود را در پیش بگیرد و یک مدل مقرون‌به‌صرفه “R” از تبلت وان‌پلاس پد 2 را معرفی کند.

پیش‌بینی می‌شود که وان‌پلاس پد 2 در نیمه‌دوم سال 2024 عرضه شود؛ سری گلکسی تب اس10 سامسونگ هم باید در ماه جولای (اواسط تیر تا اواسط مرداد) معرفی شود که می‌تواند رقابت این دو برند در بازار تبلت‌های اندرویدی را داغ کند. نظرشما درباره اقدام وان‌پلاس چیست؟ آیا وان‌پلاس پد 2 می‌تواند یک رقیب جدی برای تبلت‌های سامسونگ به‌حساب آید؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *