موبایل

رندرهای مبتنی‌بر CAD اوپو A3 پرو فاش شدند

در ادامه می‌توانید رندرهای مبتنی‌بر CAD فاش‌شده از اوپو A3 پرو را مشاهده کنید.

ما منتظریم که اوپو به‌زودی از تلفن A3 Pro خود رونمایی کند. بااین‌حال، امروز چند رندر مبتنی‌بر CAD از اوپو A3 پرو فاش شده که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

طبق رندرهای فاش‌شده، این دستگاه جدید دارای ابعاد 162.7×74.5×7.8 میلمتر خواهد بود و به یک نمایشگر 6.7 اینچی مجهز خواهد شد. نمایشگر دستگاه، حاشیه‌های باریکی دارد و از بالا و پایین هم اندازه‌ آن‌ها مناسب است؛ برای دوربین سلفی هم یک سوراخ در بالای نمایشگر قرار گرفته است، این درحالیست که دکمه‌های پاور و کنترل صدا در سمت راست و درگاه USB Type-C در پایین دستگاه قرار دارد.

رندر CAD فاش‌شده اوپو A3 پرو

در پنل پشتی دستگاه، یک جزیره دوربین دایره‌ای شکل قرار دارد که از چهار دایره تشکیل شده است؛ از این چهار دایره، 2 دایره مربوط‌به دوربین‌های دستگاه، 1 دایره برای فلاش LED و دایره دیگر جنبه تزئینی دارد.

رندر CAD فاش‌شده اوپو A3 پرو

این‌ها همه مشخصاتی هستند که درباره اوپو A3 Pro فاش شده است. ما انتظار داریم که به‌زودی اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر شود. بااین‌حال، مطمئناً این تلفن جایگزین اوپو A2 پرو سال گذشته خواهد شد؛ به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، اوپو A2 پرو یک مدل میان‌رده خوش‌قیمت بود که توسط تراشه دایمنسیتی 7050 مدیاتک تغذیه و با 8/12 گیگ رم و 256/512 گیگ حافظه و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی همراه بود. در کنار دوربین اصلی، سنسور 2 مگاپیکسلی عمق هم وجود داشت.

رندر CAD فاش‌شده اوپو A3 پرو

از آنجاییکه انتظار داریم A3 پرو بعنوان یک گوشی خوش‌قیمت عرضه شود، نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که پیشرفت خیلی زیادی نسبت‌به نسل قبل خود داشته باشد. بااین‌حال، باید صبر کنیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و این دستگاه چه مشخصاتی خواهد داشت.

194

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید