موبایل

اوپو A3 پرو با گواهی IP69 به‌زودی عرضه می‌شود

اوپو به‌زودی جدیدترین دستگاه خود را به بازار عرضه می‌کند.

براساس گزارشات منتشرشده، اواخر این هفته (روز جمعه) باید منتظر باشیم تا اوپو تلفن Oppo A3 Pro را رأس ساعت 14:30 به‌وقت پکن عرضه کند. این دستگاه قرار است جانشین اوپو A2 پرو سال گذشته شود.

اوپو درباره مشخصات این دستگاه اعلام کرده که A3 Pro دارای نوعی محافظت از نفوذ، حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است که در سه رنگ رسمی لاجوردی، صورتی و آبی کوهستانی عرضه می‌شود؛ گفته می‌شود دو رنگ صورتی و آبی کوهستانی دارای پشتی چرم گیاهی هستند.

Oppo A3 Pro

جی‌اس‌ام‌آرنا به‌نقل از منبعی موثق می‌نویسد، اوپو A3 پرو دارای رتبه IP69 است؛ این یعنی دستگاه در برابر آب‌های پرفشار، بخار و همچنین گردوغبار بصورت کامل مقاوم است. Oppo A3 Pro را می‌توان اولین دستگاهی دانست که از این گواهی استفاده می‌کند چراکه جدیدترین پرچمداران هم نهایتاً از گواهی IP68 برخوردار هستند.

پوستر Oppo A3 Pro

مشخصات اوپو A3 پرو

برای این دستگاه مشخصاتی شایعه شده که در ادامه برای شما ذکر می‌کنیم:

  • نمایشگر: گفته می‌شود برای این مدل از یک نمایشگر اولد خمیده 6.7 اینچی با وضوح فول‌اچ‌دی‌پلاس و نرخ رفرش 120 هرتز استفاده خواهد شد.
  • پردازنده: تلفن جدید اوپو قدرت خود را از تراشه دایمنسیتی 7050 مدیاتک دریافت می‌کند که با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود.
  • باتری: وظیفه تأمین انرژی دستگاه هم برعهده باتری 5000 میلی‌آمپری است.
  • دوربین: گفته می‌شود دوربین اصلی این دستگاه دارای لنز 64 مگاپیکسلی با 1/2 اینچ اندازه و دیافراگم f/1.7 خواهد بود.

براساس سایر گزارشات، تلفن جدید اوپو A3 پرو با شناسه PJY110 در گیک‌بنچ ظاهر شده است؛ لیست منتشرشده در این پنجمارک، تراشه دایمنسیتی 7050 و رم 12 گیگابایتی را تأیید و می‌گوید که این دستگاه با اندروید 14 اجرا خواهد شد. Oppo A3 Pro موفق شده در بخش تک هسته‌ای امتیاز 904 و در بخش چند هسته‌ای امتیاز 2364 را کسب کند.

نظرشما درباره گوشی جدید اوپو چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید