ریپورتاژ آگهی

تحویل آنی گیفت کارت نینتندو فقط در فروشگاه اوریکس گیم

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

امروزه در سراسر جهان بازی‏های ویدیویی در بین جوانان و نوجوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است. از این رو نینتندو که یک کمپانی ژاپنی در حوزه تولید بازی‏های ویدیویی است، توانسته با طراحی بازی‏هایی مبنی بر ایجاد تحرک در گیمرها دنیای گیم را جذاب‏تر کند. این کمپانی با طراحی و ارائه کنسول Nintendo محبوبیت خورد را در این زمینه دو چندان کرد. کنسول بازی نینتندو همانند دیگر کنسول‏ها از یک فروشگاه برخوردار است که می‏توانید از طریق آن به خرید بازی‏های مورد علاقه خود بپردازید. اما با توجه به وجود تحریم‏ها در ایران، و عدم دسترسی به درگاه‏هایی مثل پی پال و …، برای خرید بازی‏ها از شاپ نینتندو نیاز به خرید گیفت کارت نینتندو (Nintendo) دارید. شما می‏توانید گیفت کارت نینتندو را با قیمت ارزان و ارسال فوری (کمتر از 5 دقیقه) از فروشگاه معتبر و کاملا قانونی ORIXGAME تهیه نمایید. در ادامه با من همراه باشید:

  • خرید گیفت کارت نینتندو در فروشگاه اوریکس گیم
  • مزایا و کاربردهای خرید گیفت کارت نینتندو
  • نینتندو سوییچ چیست؟
  • فروشگاه‏های معتبر برای خرید انواع گیفت کارت نینتندو کدامند؟

خرید گیفت کارت نینتندو در فروشگاه اوریکس گیم

گیفت کارت نینتندو در واقع همان اعتبار پولی برای استفاده از امکانات و بازی‏های شرکت نینتندو است. با خرید گیفت کارت نینتندو، امکان خرید محتوی دیجیتال در شاپ مخصوص نینتندو برای شما فراهم می‏شود. فقط توجه داشته باشید که گیفت کارت خریداری شده باید با ریجن و کشور اکانت شما یکسان باشد وگرنه کد خریداری شده برای شما قابل استفاده نخواهد بود. با خرید گیفت کارت نینتندو از فروشگاه اوریکس گیم و وارد کردن ردیم کد گیفت کارت می‏توانید به راحتی اکانت خود را شارژ کنید. همچنین می‏توانید برای خرید گیفت کارت ایکس باکس و یا در صورت علاقه با بازی‏های پلی استیشن برای خرید گیفت کارت پلی استیشن به فروشگاه اوریکس گیم مراجعه کنید و این محصولات را خیلی سریع و کمتر از 5 دقیقه تحویل بگیرید.

image 5

مزایا و کاربردهای خرید گیفت کارت نینتندو

با خرید گیفت کارت نینتندو (Nintendo) یکسری از امکانات و قابلیت‏ها بری شما فراهم می‏شوند که عبارتند از:

  1. امکان خرید بازی‏های نوستالژی جذاب
  2. امکان لینک کردن بازی‏ها
  3. امکان به اشتراک گذاشتن پول در کنسول‏های DS3 و Wii U
  4. امکان طراحی و ساخت بازی‏های کامپیوتری
image 4

نینتندو سوییچ چیست؟

نینتندو سوییچ، هفتمین نسل کنسول نینتندو می‏باشد که دارای یک صفحه نمایش به اندازه تبلت است، که به عنوان یک کنسول دستی معرفی شده و قابلیت اتصال به تلوزیون را هم دارد. مهمترین مزیت Nintendo Switch قابل حمل بودن این کنسول می‏باشد که به راحتی می‏توانید حتی بیرون از منزل هم به بازی به این کنسول بپردازید. با خرید گیفت کارت نینتندو از فروشگاه اوریکس گیم می‏توانید نسبت به خرید بازی نینتندو سوییچ اقدام کنید.

فروشگاه‏های معتبر برای خرید انواع گیفت کارت نینتندو کدامند؟

اعتبار یک فروشگاه در درجه اول داشتن اعتماد و اعتبار در بین کاربران و بعد در اورجینال بودن محصولات و ارسال فوری آن‏ها می‏باشد. اوریکس‏ گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنینلوگو طلاییساماندهی افتخار این را دارد که، با پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته حتی در روز‏های تعطیل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان باشد تا بتوانید محصولات مورد نیاز خود را به طور مستقیم و بدون واسطه و با تضمین کمترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه‏ها، و در سریع‏ترین زمان ممکن (5 دقیقه)، آن‏ها را در اکانت خود تحویل بگیرید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *