شرایط فروش

شرایط پیش‌فروش پیکاپ فوتون اتوماتیک اعلام شد + جدول

در ادامه می‌توانید شرایط پیش‌فروش پیکاپ فوتون اتوماتیک را مطالعه کنید.

درتازه‌ترین طرح فروش، شرکت ایران‌خودرو دیزل اعلام کرده که قصد دارد از فردا دوشنبه مورخ 21 اسفندماه 1402، وانت پیکاپ بنزینی فوتون اتوماتیک را با شرایط ویژه به‌فروش برساند. این طرح از ساعت 14 روز دوشنبه آغاز خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

متقاضیانی که قصد دارند دراین طرح شرکت کنند، فقط بایستی از طریق سایت فروش اینترنتی این شرکت اقدام نمایند. در ادامه باما همراه باشید تا شرایط فروش این خودرو را بررسی کنیم.

فضای کابین پیکاپ فوتون اتوماتیک

شرایط فروش پیکاپ فوتون اتوماتیک

مشتریانی که قصد خرید این اتومبیل را دارند، باید در زمان ثبت‌نام مبلغ 940 میلیون‌تومان را بعنوان پیش‌پرداخت به‌حساب شرکت واریز نمایند. مابقی قیمت خودرو را نیز بایستی قبل از تحویل، به‌صورت قیمت روز کارخانه به‌همراه سایر هزینه‌های جانبی اعم‌از بیمه، شماره‌گذاری، هزینه اسقاط و… واریز نمایند.

ایران‌خودرو دیزل برای این طرح فروش، %12 سود مشارکت سالانه و %9 سود انصراف سالانه درنظر گرفته است. برای جریمه تأخیر در تحویل نیز سود مشارکت+%1ماهانه را اعلام کرده است.

این مدل در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود و موعد تحویل آن هفته آخر شهریور 1403 اعلام شده است (البته مشروط بر اینکه پرداخت به‌موقع انجام و اطلاعات مالی تکمیل شود). در ادامه می‌توانید جدول فروش پیکاپ فوتون اتوماتیک را مشاهده کنید.

نوع‌خودرورنگپیش‌پرداخت (زمان‌ثبت‌نام)سودمشارکت (سالانه)سودانصراف (سالانه)جریمه‌تأخیر درتحویلزمان‌تحویل
وانت‌پیکاپ‌بنزینی‌فوتون – یورو6 با گیربکس اتوماتیکمشکی،سفید940.000.00012%9%سودمشارکت+%1هفته‌آخر شهریور1403
پیکاپ فوتون اتوماتیک

مشخصات پیکاپ فوتون بنزینی

این مدل به یک موتور G01-4G20TI5 مجهز شده که قادر است 238 اسب‌بخار قدرت و 360 نیوتن‌متر گشتاور را تولید و چرخ‌های منتقل کند. دراین مدل از گیربکس 8 دنده + 1 دنده‌عقب استفاده شده که آن را برای آفرود یک گزینه مناسب می‌کند.

ازجمله امکانات رفاهی و ایمنی این مدل عبارتند از سیستم تهویه مطبوع به‌صورت اتوماتیک، دریچه‌های تهویه مجزا برای سرنشینان عقب، شیشه برقی چهار درب، 6 عدد ایربگ، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، چراغ ترمز سوم، چراغ روشنایی در روز، دوربین 360 درجه، دوربین ثبت وقایع، FCW، BSD، پدال شیفتر و…

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید