ریپورتاژ آگهی

راهکاری برای افزایش درآمد مدرسین

با گسترش کرونا بسیاری از مدرسین تصمیم گرفتند تا بجای برگزاری دوره های حضوری، سمینار و … که خطر ابتلای شرکت کنندگان به کرونا را افزایش میداد به سراغ برگزاری وبینار، دوره های آموزشی ویدیویی و این دست از آموزش های غیر حضوری روند. این تصمیم باعث شد تا در کنار کنترل بیش از پیش گسترش کرونا، درامد مدرسین نیز در این زمینه افزایش چشمگیری پیدا کند. در ادامه قصد داریم تا راهکاری را به شما معرفی کنیم تا در صورتی که در زمینه خاصی مدرس هستید به راحتی بتوانید درامد خود را چندین برابر کنید، تا انتها با ما همراه باشید.

طراحی سایت آموزشی اولین راهکار درامدزا برای مدرسین

یکی از جمله اولین راهکارهایی که به بسیاری از مدرسین در زمان کرونا پیشنهاد شد طراحی سایتی در موضوع آموزش بود. شما با داشتن یک وب سایت آموزشی می توانید در کنار ارائه آموزش های رایگان در قالب صوت، متن و یا ویدیو به مخاطبین، دوره های خود را نیز به علاقه مندان به مبحث آموزشی تدریس شده خود نیز ارائه کرده و از فروش آنلاین دوره آموزشی خود درامد بالایی را کسب کنید.

طراحی سایت آموزشی برای فروش دوره های آموزشی و ارتباط راحت تر با علاقه مندان به مباحث آموزشی راهکاری سریع به حساب می آمد اما کافی نبود، زیرا راحتی لازم را برای علاقه مندان به آموزش را به ارمغان نمی آورد. از این رو بسیاری از مدرسین تصمیم گرفتند تا در کنار وب سایت آموزشی خود با سرمایه گذاری بر روی معقوله دیگری در کنار راحت تر کردن دسترسی کاربران خود، درامد خود را نیز از این طریق افزایش دهند.

طراحی اپلیکیشن آموزشی در کنار سایت

در حال حاضر استفاده روزانه از اپلیکیشن ها به جای مراجعه به سایت در اولویت کاربران موبایل قرار گرفته است. در صورتی که مایلید تا کاربرانتان راحتی بیشتری را در استفاده از محصولات و خدمات آموزشیتان تجربه کنند پیشنهاد میکنیم با طراحی اپلیکیشن آموزشی مختص به خود در کنار سایت آموزشی که از آن استفاده می کنید تعامل بین خود و کاربرانتان را به حد بالایی افزایش دهید.

آموزش مجازی

اپلیکیشن های آموزشی چه امکاناتی دارند؟

شما با طراحی یک اپلیکیشن آموزشی مختص مجموعه خود میتوانید امکانات متفاوتی را متناسب با نیاز خود و کاربرانتان در آن لحاظ کنید. از جمله این امکانات میتوان به ایجاد یک پروفایل کاربری برای هر کاربر اشاره نمود که در آن دوره های خریداری شده لحاظ شده و هر کاربر در هر لحظه از شبانه روز میتواند با مراجعه به اپلیکشن و پروفایل کاربری خود به دوره ها دسترسی داشته و از آموزش های ارائه شده استفاده نماید.

همچنین این امکان برای شما وجود خواهد داشت تا بخشی را برای ارائه محتوای رایگان برای کاربران در نظر بگیرید و محتوای آموزشی رایگان خود را به صورت روزانه یا دوره ای در بخش خاصی از اپلیکیشن طراحی شده خود برای کاربران در نظر بگیرید تا بتوانند از آنها استفاده کنند.

در کنار این موارد شما میتوانید قابلیت های بسیاری را به صورت سفارشی متناسب با نیاز خود به اپلیکیشن مجموعه تان اضافه کنید که مشابه آن در هیچ اپلیکیشن آموزشی دیگری یافت نشود!

شرکت ویرا پیشتاز طراحی اپلیکیشن آموزشی منحصر به فرد در ایران

از جمله مطرح ترین مجموعه های فعال در عرصه طراحی و تولید اپلیکیشن های آموزشی بی شک میتوان به مجموعه ویرا اشاره کرد. در صورتی که قصد طراحی یک اپلیکیشن اختصاصی و حرفه ای در زمینه آموزش را دارید میتوانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه به آدرس https://pishgamvira.com از شرایط طراحی اپلیکیشن آموزشی به طور کامل آگاهی پیدا کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *