به‌روزرسانیموبایل

پوکو رسماً برخی از مشخصات کلیدی Poco M6 Pro 4G را فاش کرد

پوکو درحال آماده‌شدن برای عرضه جهانی سری Poco X6 و Poco M6 Pro 4G در رویداد آنلاینی است که قرار است 11 ژانویه برگزار شود. اکنون پیش‌از این مراسم، سایت گیزموچاینا گزارشی را منتشرکرده و در آن اشاره کرده که این شرکت برخی از مشخصات کلیدی پوکو M6 پرو را به اشتراک گذاشته است. در ادامه باما در رایااستور همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم.

مشخصات Poco M6 Pro 4G

براساس اطلاعاتی که شرکت پوکو به اشتراک گذاشته است، این دستگاه دارای یک نمایشگر امولد 120 هرتزی است که از 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 برخوردار خواهد بود.

در ادامه پوکو اعلام کرده است که باتری دستگاه از سرعت شارژ 67 وات پشتیبانی می‌کند و سیستم دوربین سه‌گانه تلفن، دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با OIS خواهد بود.

رندرهای فاش شده پوکو M6 پرو

در گزارش‌های قبلی نیز تأیید شده بود که پوکو M6 پرو از تراشه هلیو G99 اولترا مدیاتک استفاده می‌کند. در فهرست آمازون امارات نیز اینگونه آمده که این دستگاه با اندروید 13 راه‌اندازی می‌شود و از باتری 5000 میلی‌آمپری تغذیه می‌کند. همچنین انتظار می‌رود که شیائومی برای این مدل از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی استفاده کند.

جزئیاتی درباره Poco X6 Pro

امتیاز آنتوتو پوکو X6 پرو که درواقع نسخه جهانی ردمی K70E خواهد بود، توسط پوکو فاش شده است. در لیست گوشی‌های فعلی آنتوتو، پوکو X6 پرو بعنوان یک گوشی میان‌رده شناخته می‌شود که قصد دارد بعنوان یک گزینه مقرون‌به‌صرفه با عملکرد بالا برای گیمرهای مقرون‌به‌صرفه عرضه شود.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید