کالای دیجیتال

پاوربانک شیائومی 20000 میلی‌آمپری را با %16 تخفیف خرید کنید

اگر به‌دنبال یک پاوربانک قدرتمند برای شارژ گجت‌های خود در خارج از منزل هستید، این مدل را با 180 هزارتومان تخفیف خرید کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجیکالا، امروز پاوربانک ردمی شیائومی را با %16 تخفیف عرضه می‌کند. این شارژر همراه 1 میلیون 149 هزارتومان قیمت دارد که دیجیکالا آن‌را در شگفت‌انگیز امروز با قیمت 969 هزار تومان به‌فروش می‌رساند. اگر امروز این پاوربانک را خریداری کنید، 180 هزارتومان سود خواهید کرد.

همراه با پاوربانک ردمی 20000 میلی‌آمپری شیائومی مدل PB200LZM یک کابل شارژ 25 سانتی‌متری نیز ارائه می‌شود. این مدل دارای دو پورت خروجی USB برای شارژ همزمان دو دستگاه می‌باشد؛ همچنین از انواع پروتکل‌های شارژ سریع بهره می‌برد که می‌تواند نیاز شما در خارج از منزل و در زمانیکه به برق دسترسی ندارید را برطرف کند.

ابعاد مناسبی دارد و می‌تواند انواع گجت‌های هوشمند مانند دوربین، موبایل، تبلت و اسمارت‌واچ‌ها را شارژ کند. این مدل همچنین به سیستم محافظت در برابر مشکلاتی مانند نوسانات برق، اتصال کوتاه، تغییرات دما و جریان‌های اضافی ورودی و خروجی مجهز است.

درنظر داشته‌باشید که زمان این تخفیف محدود است و اگر تمایل به خرید آن دارید، بهتر است که همین‌الان اقدام به‌خرید کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه از جدیدترین تخفیفات سایت‌های بزرگ آگاه باشید، ما را همیشه دنبال کنید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *