خودرو

پیش‌فروش فردا 511 با اقساط 24 ماهه آغاز شد + شرایط [دی‌ماه 1402]

براساس آخرین اخبار منتشرشده، نمایندگی‌های فروش شرکت فرداموتورز قصد دارد سدان فردا 511 را با شرایط ویژه و در اقساط 24 ماهه عرضه کنند. در ادامه باما در رایااستور همراه باشید تا جزئیات این طرح فروش را بررسی کنیم.

این طرح فروش از سوی نمایندگی‌های فرداموتورز اعلام شده و متقاضیانی که قصد دارند دراین طرح فروش شرکت کنند، بایستی به نمایندگی‌های مجاز این شرکت مراجعه و نسبت‌به تکمیل ثبت‌نام اقدام نمایند.

فضای کابین فردا 511

شرایط فروش فردا 511 توسط نمایندگی‌

طبق شرایط اعلام‌شده، اتومبیل فردا 511 تولید فردا موتورز، در اقساط 24 ماهه تحویل مشتری داده می‌شود. درنظر داشته باشید پیش‌از اینکه بخواهید اقساط را پرداخت کنید، باید دو مرحله پیش‌پرداخت را با فاصله‌های یک‌ماه ازهم پرداخت کنید.

بنابراین متقاضیان بایستی درزمان ثبت‌نام، مبلغ 316 میلیون‌تومان را به‌حساب شرکت بعنوان پیش‌پرداخت اول واریز کنند. سپس یکماه دیگر، بایستی مبلغ 79 میلیون‌تومان را بعنوان پیش‌پرداخت دوم واریز کنند.

یک‌ماه بعد از اینکه پیش‌پرداخت دوم را پرداخت کردید، اقساط 24 ماهه آغاز می‌شود و باید ماهانه مبلغ 18 میلیون و 531 هزارتومان را به‌حساب شرکت واریز نمایید. برای این طرح فروش،%18 سود مشارکت درنظر گرفته شده است.

درباره زمان تحویل خودرو نیز، شرکت تعهد داده که 120 روز کاری بعد از تکمیل ثبت‌نام، اتومبیل را تحویل مشتری دهد.

در ادامه می‌توانید جدول اقساط را مشاهده بفرمایید.

نام‌خودروپیش‌پرداخت‌اولپیش‌پرداخت‌دوممبلغ‌اقساط24ماههسودمشارکتموعدتحویل
فردا 511۳۱۶,۰۰۰,۰۰۰۷۹,۰۰۰,۰۰۰۱۸,۵۳۰,۹۰۰۱۸ درصد120روزکاری

درنظر داشته باشید که سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی می‌ماند و تنها با تکمیل اقساط به نام خریدار تغییر پیدا می‌کند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید