خودرو

طرح پیش‌فروش جدید شاهین اتوماتیک سایپا اعلام شد [دی 1402]

چندروز پیش قرار بود سایپا در طرح فروشی، دو خودرو شاهین اتوماتیک و ساینا اس را عرضه کند. این طرح چندساعت قبل از آغاز، توسط شرکت منحل شد و طی اطلاعیه‌ای سایپا از مشتریان عذرخواهی کرد و اعلام کرد این طرح را در زمان دیگری آغاز خواهد کرد. اکنون این شرکت خودروساز قصد دارد خودرو شاهین اتومات را برای متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه عرضه کند. در ادامه برای آگاهی از جزئیات طرح با رایااستور همراه باشید.

فضای کابین شاهین اتوماتیک

شرایط پیش‌فروش شاهین اتومات

براساس اعلام این گروه خودروساز، نمایندگی‌ها و متقاضیانی می‌توانند دراین طرح شرکت کنند که در خردادماه سال‌جاری نسبت‌به ثبت‌نام اولیه و انتخاب شاهین با گیربکس اتوماتیک بعنوان اولویت خود اقدام کرده‌اند و روز گذشته 3 دی‌ماه 1402، پیامکی مبنی‌بر واریزوجه و تکمیل ثبت‌نام از سوی شرکت برای ایشان ارسال شده است.

متقاضیان این طرح بایستی مبلغ 320 میلیون و 859 هزارتومان را بعنوان پیش‌پرداخت به‌حساب شرکت سایپا واریز نمایند. سایپا قیمت قطعی خودرو را اعلام نکرده و در بخشنامه خود ذکر کرده که قیمت روز خودرو، در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان محاسبه و اعلام می‌شود.

مدل اتوماتیک شاهین در اردیبهشت‌ماه و خردادماه سال 1403 تحویل مشتریان خواهد شد. در ادامه می‌توانید جدول شرایط پیش‌فروش شاهین با گیربکس اتوماتیک را مشاهده نمایید.

مدل‌خودروقیمت خودرومبلغ‌علی‌الحساب پیش‌پرداخت(تومان)موعد تحویل
شاهین با گیربکس اتوماتیکقیمت روز خودرو، درزمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان محاسبه می‌شود320.859.000اردیبهشت‌وخرداد1403

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *