خودرو

پیش‌فروش رانا پلاس ارتقاء یافته ویژه اولویت‌های زمستان 1402 آغاز شد + شرایط

در ادامه می‌توانید شرایط پیش‌فروش رانا پلاس ارتقاء یافته که توسط ایران‌خودرو اعلام شده است را مشاهده کنید.

طرح فروش دیگری که ایران‌خودرو ویژه اولویت‌های زمستان 1402 اعلام کرده است، پیش‌فروش رانا پلاس ارتقاءیافته می‌باشد. در ادامه باما همراه باشید تا شرایط این طرح را اعلام کنیم.

دراین طرح فروش متقاضیانی می‌توانند شرکت کنند که اولویت آن‌ها زمستان 1402 اعلام شده است. این افراد برای تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه می‌توانند به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir و یا نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کنند.

شرایط پیش‌فروش رانا پلاس ارتقاءیافته

دراین طرح، ایران‌خودرو به مشتریان حق انتخاب داده است که بتوانند مبلغ پیش‌پرداخت را برحسب توان خود واریز کنند. البته درنظر داشته باشید که میزان مبلغ واریزی بعنوان پیش‌پرداخت، می‌تواند در زمان تحویل خودرو تأثیر گذار باشد.

فضای کابین رانا پلاس ارتقاء یافته

مشتری می‌تواند در زمان ثبت‌نام و واریز وجه، %40 یا %45 و یا %50 مبلغ خودرو را بعنوان پیش‌پرداخت به‌حساب شرکت واریز کند. درنظر داشته باشید که اگر %50 مبلغ را بعنوان پیش‌پرداخت واریز کنید، اتومبیل خود را در خردادماه 1403 تحویل می‌گیرد و چنانچه %45 قیمت خودرو را بعنوان پیش‌پرداخت واریز کنید، اتومبیل خود را در تیرماه 1403 تحویل خواهید گرفت. در صورت واریز %40 مبلغ خودرو بعنوان پیش‌پرداخت نیز، دستگاه شما در مردادماه 1403 تحویل داده می‌شود.

دراین طرح خودرو رانا پلاس راتقاءیافته در رنگ‌های سفید، مشکی‌آبنوس، خاکستری و نقره‌ای‌متالیک عرضه می‌شود که درزمان ثبت‌نام می‌توانید رنگ مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید.

خودرورانا پلاس ارتقاءیافته کلاس 61019
موعدتحویلخرداد ۱۴۰۳تیر ۱۴۰۳مرداد ۱۴۰۳
برنامه‌فروش۱۰۷۶۰۰۱۰۷۶۰۱۱۰۷۶۰۲
پیش‌پرداخت (تومان)225.767.200203.190.400180.613.700
سود مشارکت و انصراف0%
رنگسفید، مشکی‌آبنوس، خاکستری، نقره‌ای‌متالیک
میزان پیش‌پرداختحدوداً %50 قیمت‌محصولحدوداً %45 قیمت‌محصولحدوداً %40 قیمت‌محصول

ایران‌خودرو برای این طرح فروش هیچ سود انصراف یا مشارکتی درنظر نگرفته است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *