خودرو

پیش‌فروش شاهین اتوماتیک آغاز شد؛ کدام افراد می‌توانند در این طرح شرکت کنند؟ + شرایط

شرکت صنعتی سایپا در تازه‌ترین اقدام خود، شرایط پیش‌فروش خودرو شاهین با گیربکس اتوماتیک را اعلام کرده است. در ادامه می‌توانید شرایط را مطالعه بفرمایید.

درتازه‌ترین طرح فروش، شرکت خودروسازی سایپا قصد دارد شاهین با گیربکس اتوماتیک را برای متقاضیان حائز شرایط پیش‌فروش کند. در ادامه باما همراه باشید تا جزئیات این طرح فروش را بررسی کنیم.

سایپا اعلام کرده است تنها متقاضیانی می‌توانند دراین طرح پیش‌فروش شرکت کنند که در خردادماه و دی‌ماه سال جاری برای شاهین اتوماتیک ثبت‌نام کرده‌اند و در تاریخ 30 دی‌ماه 1402 برای آن‌ها پیامک واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام از سوی این شرکت خودروساز ارسال شده است.

خودروپیش‌پرداخت(تومان)قیمت خودروموعدتحویل
شاهین‌‌اتوماتیک320.800.000قیمت‌روزخودرو در زمان‌تحویل‌مندرج در قرارداد مشتریانتیرومرداد 1403

براساس جدول منتشرشده توسط سایپا، متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام کرده‌اند و پیامک واریز وجه را دریافت کرده‌اند، با داشتن شرایط لازم که در ادامه مطرح می‌کنیم، باید مبلغ 320 میلیون و 800 هزارتومان را بعنوان پیش‌پرداخت به‌حساب این شرکت خودروساز واریز نمایند. قیمت خودرو، بصورت قیمت روز در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان محاسبه می‌شود و اتومبیل در تیر و مردادماه 1403 تحویل داده می‌شود.

متقاضیان واجد شرایط برای تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه بایستی به سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس saipacorp.com مراجعه کنند.

فضای کابین شاهین اتوماتیک

شرایط ثبت‌نام و واریز وجه شاهین اتوماتیک بهمن 1402

سایپا برای اینکه از تقلب و ثبت‌نام‌های متعدد جلوگیری کند، شرایط زیر را اعلام کرده است که متقاضی بایستی آن‌ها را دارا باشد:

  1. هر کدملی تنها می‌تواند برای یک دستگاه ثبت‌نام کند.
  2. متقاضی بایستی حداقل 18 سال سن داشته باشد.
  3. متقاضی بایستی حداقل گواهینامه پایه سوم داشته باشد.
  4. امکان ثبت‌نام برای افرادی که پلاک فعال انتظامی دارند، وجود ندارد.
  5. امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال وکالتی وجود ندارد.
  6. مشتریان حقوقی نمی‌توانند دراین طرح شرکت کنند.
  7. متقاضیان نبایستی طی 48 ماه‌گذشته نزد شرکت‌های سایپا و ایران‌خودرو و طی 24 ماه‌گذشته نزد سایر خودروسازان، ثبت‌نام یا دریافت فاکتور داشته باشند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *