قیمت خودرو

سایپا قیمت نهایی خودرو وارداتی چانگان CS55 پلاس را اعلام کرد [دی 1402]

خودرو چانگان CS55 پلاس، توسط سایپا به کشور وارد شده است. این خودرو از طریق سامانه فروش خودروهای یکپارچه به مشتریان عرضه شد و اکنون سایپا قیمت نهایی این محصول را اعلام کرده است. در ادامه برای جزئیات بیشتر با رایااستور همراه باشید.

سایپا برای آن دسته از مشتریانی که قبلاً در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، خودرو چانگان CS55 پلاس را بعنوان اولویت انتخاب کرده بودند، دعوتنامه‌ای برای تکمیل ثبت‌نام و واریزوجه ارسال کرده است که از طریق آن، قیمت نهایی چانگان CS55 پلاس را اعلام کرده است.

براین‌اساس سایپا برای این محصول، قیمت 1 میلیارد و 400 میلیون و 963 هزارتومان را اعلام کرده و از متقاضیان خود درخواست کرده است تا برای تحویل خودرو خود، مبلغ مذکور را به حساب شرکت واریز نمایند.

نام خودروقیمت مصوب فروش
چانگان CS55 پلاس۱.۴۰۰.۹۶۳.۰۰۰ تومان
فضای کابین چانگان CS55 پلاس

مشخصات چانگان CS55 پلاس

شرکت چینی سازنده چانگان CS55 پلاس، برای این مدل از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندره استفاده کرده که به‌کمک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک خود می‌تواند 188 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های جلو خودرو منتقل کند. این خودرو می‌تواند تا حداکثر 190 کیلومتر سرعت بگیرد و برای اینکه سرعت اتومبیل به 100 کیلومتر برسد، به 8.2 ثانیه زمان نیاز است. مصرف سوخت این خودرو برای هر 100 کیلومتر، 5.9 لیتر است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *