خودرو

ظرفیت تولید روزانه پژو پارس 2 برابر می‌شود

ایران‌خودرو برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید را اعلام کرد.

از آنجاییکه متقاضیان زیادی منتظر دریافت پژو پارس هستند، این شرکت اعلام کرده که قصد دارد ظرفیت تولید روزانه خود را تقریباً دوبرابر کند تا بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

طبق اعلام مقام مسئول از شرکت خودروسازی ایران خودرو، این گروه خودروساز قصد دارد ظرفیت تولید محصول پژو پارس را از 400 دستگاه در روز به 700 دستگاه در روز افزایش دهد.

گفته می‌شود که ایران‌خودرو، برای رسیدن به‌این هدف با شبکه تأمین و قطعه‌سازان پارس هماهنگ کرده تا بتواند در کمتر از دوماه، ظرفیت تولید روزانه 400 دستگاه را به 700 دستگاه در روز برساند.

هدف ایران خودرو ازاین کار، تحویل سریع‌تر پژو پارس براساس اولویت به متقاضیانی است که پیش‌تر از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند. این حرکت ایران‌خودرو، در ادامه تمدید مجوزی است که از سوی سازمان استاندارد برای تولید پارس صورت گرفت.

حال باید دید پژو پارسی که به‌تازگی مجوز دریافت کرده، می‌تواند به روزهای خوش گذشته برگردد و دوباره محبوب‌ترین اتومبیل کشور شود یا خیر؟ درحال‌حاضر که سمند سورن پلاس ایمن‌ترین و مطمئن‌ترین ماشین ایران‌خودرو است و پژو پارس در رقابت با این محصول نتوانست خودی نشان بدهد.

البته این موضوع مربوط‌به چندماه گذشته است که پارس هنوز مجوزهای لازم سازمان استاندارد را دریافت نکرده بود. اکنون که این اتومبیل توانسته استاندارد لازم را بدست بیاورد، باید دید چه عملکردی از خود نشان می‌دهد. نظرشما درباره پژو پارس چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *