ریپورتاژ آگهی

مانیتور لمسی نمایشگاهی تبلیغاتی چیست؟

مانیتور لمسی Interactive Touchscreen

مانیتورهایی که تا دیروز تنها در مقابل کاربران رایانه و برای اتصال به کامپیوترها مورد استفاده قرار می‌گرفتند، در سال‌های اخیر به شدت پرکاربرد شده‌اند و اشکال مختلفی از آن برای مصرف‌کنندگان تعریف و دسته‌بندی شده است. یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین شیوه‌های ساخت و تولید این دستگاه، نمونه‌ها موسوم به مانیتور لمسی نمایشگاهی و تبلیغاتی است که مشخصات و ویژگی‌های فنی خاص آنها در کنار ظاهر فوق‌العاده چشمگیر، بنرهای متحرک و بیلبوردهای نوینی را تشکیل داده است که به صورت روز افزونی بر طرفداران آنها افزوده می‌شود.

موضوع مانیتورهای فوق زمانی برای سازندگان و برندهای معتبر تولیدکننده این دستگاه‌ها جذاب شد که آنها درک متفاوتی از مفهوم تبلیغات پیدا کردند. کسب و کارها و تمامی دسته‌های شغلی که علاقه‌مند به موفقیت در بازارهای رقابتی امروز هستند، به دنبال روش‌هایی موثر در جذب مخاطب بوده و هستند. آنها از انواع راه‌حل‌های سنتی و نوین برای این منظور بهره‌برداری کرده‌اند و همواره ارائه ایده‌های خلاقانه، مشتریان و مخاطبان بیشتری را در مقایسه با سایر روش‌ها به سوی آنها روانه کرده است. مانیتور لمسی از همین دسته سیستم‌هایی است که زمینه را برای به کارگیری هر ایده‌ای باز کرده‌ و در کنار آن با توجه به سهولت استفاده و قابلیت دسترسی مداوم و کم هزینه، محبوبیت خوبی را دست و پا کرده‌ است. در ادامه به جنبه‌های مختلفی از این دستگاه‌های منحصر به‌فرد خواهیم پرداخت.

مفهوم نمایشگر تاچ تبلیغاتی و تاثیرات آن

سطح معرفی خدمات، محصولات و تمامی خروجی‌های یک کسب و کار یا یک سازمان، وابسته به ابزارهایی است که آنها برای ارتباط با مشتری و مخاطب خود انتخاب کرده‌اند. این واسطه تبلیغاتی می‌تواند یک بیلبود بزرگ در میان شهر و در معرض دید عموم مردم باشد، یا یک بنر ساده در محل که معرفی اجمالی از جنبه‌های مختلف آنها داشته باشد. هر یک از این روش‌ها، مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند که البته همراه با هزینه‌های متفاوت نیز می‌باشد. قدرت مالی و اعتبار همه کسب و کارها در به کارگیری این شیوه‌ها یکسان نیست و به تناسب می‌تواند روی گزینه‌های قابل انتخاب آنها نیز اثرگذار باشد.

از بهترین موقعیت‌های سازمانی و عمومی استفاده از مانیتور لمسی تبلیغاتی نصب آنها در نمایشگاه‌های مختلف است که بتوان قابلیت‌های نمایش تصاویر و محتوای باکیفیت از تولیدات هر برند را از طریق آنها به نمایش گذاشت. سالن‌های برگزاری کنفرانس‌ها و جلسات بزرگ که در قالب آنها به اطلاع‌رسانی در مورد کسب و کارها پرداخته می‌شود و یا حتی استندهایی که امکان تعامل با کاربر و مراجعه‌کننده را دارند تا واکنش‌های او در مورد کاتالوگ‌ها و مجموعه تصاویر و محتوای متنی را دریافت کرده و نسبت به آنها اقدام به ایجاد اصلاحات در محصولات و خدمات خود کنند.

مانیتور لمسی نمایشگاهی تبلیغاتی

علاوه بر تمام این کارکردهای منحصر به‌فرد در نمایشگرهای تعاملی تبلیغاتی، باید به جذابیت‌های بصری این دستگاه‌ها نیز اشاره کرد. به کارگیری تکنولوژی در چنین سطحی منجر به توجه بیش از حد معمول مخاطب خواهد شد که در کنار تجربه جدید برای او، داده‌های ارزشمندی از برند تبلیغ شده را هم در اختیار او قرار می‌دهد. همین موضوع سبب می‌شود که مدت زمان درگیری ذهن بیننده با مفاهیم مدنظر ما افزایش یافته و احتمال جذب مشتری نیز بسیار بیشتر شود. این دقیقا همان چیزی است که دارندگان نمایشگرهای فوق نسبت به آن حساسیت دارند و برای همین منظور دست به انتخاب دستگاه زده‌اند.

 مزایای خرید مانیتور لمسی نمایشگاهی

در ادامه به صورت موردی به مزایای نصب و راه‌اندازی نمایشگرهای تعاملی تبلیغاتی خواهیم پرداخت :

  • سهولت دسترسی : همه آنچه باید در این مورد گفت، مربوط به سرعت اتصال و انتقال محتوایی است که باید برای بیننده به نمایش درآید. مدیر یک کسب و کار حرفه‌ای، با خرید مانیتور لمسی تبلیغاتی محتوای متنی، تصویری و ویدیویی خود را تولید کرده و به محض نیاز آن را با انتقال بر روی مانیتور تعاملی، در اختیار بیننده قرار می‌دهد. فرد مراجعه‌کننده با مشاهده چنین امکانی از یک تیم تخصصی و برقراری ارتباط با آن، اعتماد بیشتری به شما خواهد کرد و میزان احترام او به کسب و کار مورد نظرتان به طرز شگفت‌انگیزی افزایش خواهد یافت. این اتفاقی است که تنها از طریق به کارگیری تکنولوژی امکان‌پذیر خواهد بود.
  • شخصی‌سازی سفارشات : اگر آیتم‌های نمایش داده شده در قالب یک مانیتور متعامل فروشگاهی باشد، مشتری می‌تواند از طریق سیستم نرم‌افزاری انحصاری آن کسب و کار، سفارش خود در مورد ویژگی‌های هر محصول را شخصی‌سازی کند. به طور مثال او قادر خواهد بود کیک تولدی را سفارش دهد که دقیقا آیتم‌های آن و حتی نوشته‌های رویش را توسط سیستم تعیین کرده و برای تولیدکننده ارسال کرده است. او می‌تواند ساندویچی را سفارش دهد که سس مخصوص دارد و مقدار مشخصی از مواد اولیه در آن به کار رفته است. تمامی این موارد با تعامل کاربر و نمایشگر رخ خواهد داد و در نهایت انتخاب او برای تهیه محصول نهایی به کسب و کار مورد نظر ارسال می‌شود.
  • تبلیغات آسان و کارآمد : محتوای تبلیغاتی بر روی چنین دستگاهی از جذابیت‌های بسیار بالایی برخوردار است. اغلب نمایشگرهای اشاره شده دارای ویژگی‌های فنی و قابلیت‌های تصویری بسیار خاصی هستند که بهترین شکل ممکن از تصویر را برای بیننده به نمایش خواهند گذاشت. بنرهای سنتی و استندهای پارچه‌ای جای خود را به نمایشگر تاچ اسکرین داده‌اند که محتوای متحرک و روایت گونه را در معرض دید مشتری قرار می‌دهد. محتوای پخش شده به شدت اثرگذار است و هیچ شباهتی به گذشته نخواهد داشت.

ساختار فنی مانیتورهای تبلیغاتی

شکل سخت‌افزاری تشکیل‌دهنده این دستگاه به گونه‌ای است که از دو قسمت مجزا و البته کاملا سازگار با یکدیگر ساخته شده است. بخش اول مربوط به صفحه نمایش یا همان قسمت دیداری سیستم است که پنل مخصوص به خود را دارد و تعداد پیکسل‌ها و فناوری نمایش در آن می‌تواند گونه‌های مختلف داشته باشد. صفحات نمایش Interactive Touch Screenمعمولا بالاترین فناوری‌ها مانند 4K و 8K را به خود اختصاص داده‌اند و این موضوع به علت جذابیت‌های بصری برای مشتری از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

مانیتور لمسی نمایشگاهی تبلیغاتی

بخش دوم کار مربوط به سیستم رایانه‌ای در پشت این دستگاه است. مفهوم تعامل از طریق به کارگیری چنین ساختاری بدست آمده است. پردازنده‌ای در این قسمت به کار رفته که امکان پردازش تصمیمات و واکنش‌های کاربر متعامل را خواهد داشت تا بتواند خروجی را به بهترین شکل ممکن در اختیار او قرار دهد. کامپیوتر مورد نظر علاوه بر قدرت تحلیل داده‌ها و تولید خروجی، امکان ذخیره‌سازی را نیز دارد تا محتوای متنوع را بر روی آن بارگذاری کنیم. تاکید بر روی موضوع سازگاری این دو بخش برای بهبود شرایط نمایش هر نوع داده‌ای است که از سوی کارفرما و یا مشتری به آن انتقال داده شده است. سطح بالای صفحه نمایش در صورتی که قدرت پردازش پایین باشد، نوعی اتلاف منابع محسوب می‌شود و در حالت عکس این موضوع، شما استفاده‌ای از توان پردازشی نخواهید داشت و ارزش محتوای ارائه شده برای مشتری تا حد زیادی از بین خواهد رفت. بنابراین دقت در هنگام خرید مانیتور لمسی برای هر دو این فاکتورها الزامی به نظر می‌رسد.

ساختار نرم‌افزاری مانیتور تاچ اسکرین

تلفیق سیستم رایانه‌ای و نمایشگرهای پرقدرت در مانیتورهای فوق، نیازمند راه‌اندازی و نصب نرم‌افزارهای سیستم عامل محور برای مدیریت داده‌ها می‌باشد. این سیستم‌های عامل که می‌توانند از نوع اندروید یا ویندوز باشند، برای مانیتورها به صورت اختصاصی طراحی شده‌اند و به نسبت نوع استفاده (موبایلی یا دسکتاپ) برای دستگاه‌های مختلف تعریف می‌شوند. در هنگام خریداری سیستم‌های نمایشی تبلیغاتی مانند مانیتور لمسی جی پلاس حتما ویژگی‌های نرم‌‌افزاری باید مدنظر مشتری قرار داشته باشد.

بررسی و راهنمای خرید مانیتور لمسی

ورود این دستگاه‌ها به دنیای تبلیغات و نمایشگاه‌های عمومی نیازمند تعریف درستی از کاربرد آنها می‌باشد. نمی‌توان ادعا کرد که سیستم‌های فوق بدون راهنما و اپراتورهای متخصص، تاثیرگذاری اشاره شده را در بین بینندگان داشته باشند. از مهم‌ترین نکات در راه‌اندازی و به کارگیری مانیتورهای تاچ تبلیغاتی، گماردن افرادی است که اصول صحیح استفاده از آن را مشتریان و مراجعه‌کنندگان توضیح دهند. حتی می‌توان در غیر این صورت از راهنمای تصویری و منوهای هدایت‌کننده برای این منظور استفاده کرد. این موارد سبب خواهند شد که سرعت کاربر در رسیدن به هدف خود از تعامل با چنین سیستمی افزایش پیدا کند.

از سوی دیگر حتما باید در مورد نوع و شکل محتوا با افراد متخصص و کاربلد مشاوره بگیرید. ساخت محتوای قدرتمند و جذاب که همخوانی ایده‌آل با نمایشگر تبلیغاتی داشته باشد، هنر ارزشمندی است که باید به دست بهترین افراد صورت گیرد. اگر این موضوع رخ ندهد، بدون شک تاثیرگذاری استفاده از سیستم به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.

مانیتور لمسی نمایشگاهی تبلیغاتی

فضای محل نصب و راه‌اندازی را هم مورد بازبینی قرار دهید. ازدحام و حضور افراد زیاد در محل سبب خواهد شد که نگرش شما در مورد استفاده از این دستگاه تغییر پیدا کند. به طور مثال توصیه جدی به استفاده از کاتالوگ‌های متحرک و تصاویری است که به صورت سیال، توصیف‌کننده محصولات یا خدمات باشند. استفاده مکرر و مداوم از نمایشگرهای ذکر شده نیز نیازمند خرید مدل‌های واید خواهد بود. نمونه دستگاه‌های افقی بیشتر حالت تلویزیونی دارند و بیننده در مواجهه با آنها راحت‌تر می‌تواند محتوا را مشاهده کرده و با آن ارتباط برقرار کند. در صورتی که استند لمسی فروشگاهی به دلیل ساختار متفاوت می‌تواند جذابیت‌های بصری را افزایش دهد و از این لحاظ موثر واقع شود.

بهترین قیمت مانیتور لمسی پرو استور

تکنولوژی به سرعت فزاینده‌ای در حال گسترش در بخش‌های مختلف زندگی انسان است و این روند در مورد کسب و کارها توسعه بسیار بیشتری به خود دیده است. بازارهای جهانی با دید رقابت شدید در میان صنایع و حتی تجارت‌های خرد، نیاز به تبلیغات را بیش از پیش احساس کرده و به همین دلیل مانیتور لمسی نمایشگاهی تبلیغاتی را تولید نموده‌اند. قطعا آینده در اختیار این ایده خواهد بود و بی‌هیچ شکی تمامی برندهای کوچک و بزرگ به دنبال راه‌اندازی و استفاده از چنین نمایشگر خلاقانه‌ای خواهند رفت. برندها مختلفی در دنیا دست به ساخت این دستگاه زده‌اند و میزان استقبال از آنها هم رو به رشد بوده است. شرکت پرو استور یکی از بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین مجموعه‌های فروش این سیستم‌های نمایشی، می‌تواند در معرفی مناسب‌ترین گزینه برای مشتریان داخلی گام بلندی بردارد و کمک حال خریداران برای تصاحب یک مانیتور قدرتمند تبلیغاتی شود. پس 52472000 تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را خریداری فرمایید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *