موبایل

کلیپ‌های تبلیغاتی موتورولا اج 50 اولترا را مشاهده کنید

در ادامه می‌توانید چند کلیپ تبلیغاتی از پرچمدار جدید موتورولا را مشاهده کنید.

براساس گزارشات منتشرشده، موتورولا آماده می‌شود تا در تاریخ 3 آوریل (15 فروردین) سری جدید اج 50 را در هند معرفی کند. این سری قرار است برای بازارهای جهانی عرضه شوند.

درحالیکه موتورولا سخت در تلاش برای بازاریابی موتورولا اج 50 پرو است، اما گفته می‌شود که ستاره این سری، موتورولا اج 50 اولترا خواهد بود که از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می‌کند. گفته می‌شود این دستگاه در بازار ایالات متحده، بانام اج پلاس 2024 به‌فروش خواهد رسید.

به‌گفته اندرویداتوریتی، ایوان بلاس در شبکه‌اجتماعی X چند کلیپ بازاریابی کوتاه از موتورولا اج 50 اولترا را به نمایش گذاشته که در ادامه می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید.

همانطور که در کلیپ‌های بالا مشاهده می‌کنید، موتورولا از یک پنل خمیده با حاشیه‌های باریک در بالا و پایین استفاده می‌کند که گرد شده‌اند. دریکی از ویدئوها، به صدای استریویی دستگاه و در کلیپی دیگر به گواهی IP68 (ضدآب) این دستگاه اشاره می‌شود.

ایوان بلاس تاکنون در مورد مشخصات این دستگاه چیزی فاش نکرده، اما افشاهای قبلی نشان می‌دهند که درپنل پشتی موتورولا اج 50 اولترا باید شاهد سه دوربین پشتی با استفاده سنسورهای 50 مگاپیکسلی از جمله لنز پریسکوپی 75 میلی‌متری با زوم اپتیکال 5 برابری باشیم.

185

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید