نرم افزار و اپلیکیشن

راه برای آمدن شبیه‌ساز چند پلتفرمی Provenance به اپ‌استور باز شد

شبیه‌ساز provenance به‌زودی امکان اجرای بازی‌های کنسول‌های نینتندو، سونی و... را در گوشی‌های آیفون فراهم می‌کند.

به‌تازگی اپل به شبیه‌سازها اجازه داده تا در اپ‌استور حضور پیدا کنند. تا پیش‌ازاین کاربران برای اینکه بتوانند شبیه‌سازی کنسول‌ها و سایر سیستم‌ها را روی آیفون‌های خود اجرا کنند، به برنامه‌های جانبی نیاز داشتند؛ اما دیگر اینگونه نیست.

طبق گزارش اندرویداتوریتی، Provenance (شبیه‌ساز چند پلتفرمی محبوب برای iOS و tvOS) بصورت رسمی به اپ‌استور اضافه می‌شود. جوزف ماتیلو “توسعه‌دهنده اصلی این شبیه‌ساز” گفت: تیم ما درحال‌کار برروی یک نسخه است. وی در ادامه گفت که باید قوانین را پیش‌از ارسال به اپ‌استور بررسی کنند و برخی از مسائل مربوط‌به کیفیت زندگی را بهبود ببخشند. او همچنین ادامه داد که باید برخی موارد را تغییر دهیم تا به قوانین اپ‌استور پایبند باشیم.

با اضافه‌شدن Provenance به اپ‌استور، کاربران می‌توانند به مجموعه‌ای از خدمات شبیه‌سازی دسترسی داشته باشند. آن‌ها می‌توانند ازطریق یک برنامه، ده‌ها کنسول از جمله نینتندو، سونی و بسیاری از پلتفرم‌های دیگر را شبیه‌سازی کنند. گفته می‌شود که این شرکت درحال‌توسعه پشتیبانی Provenance از کنسول‌های بازی پلی‌استیشن 2، نینتندو DS و سگا درام‌کست می‌باشد.

زمانیکه Provenance به اپ‌استور اضافه شود، بسیاری از کاربران که تاکنون از شبیه‌ساز استفاده نکرده‌اند، قادر خواهند بود که از این برنامه و سایر پلتفرم‌های مشابه برای شبیه‌سازی سایر کنسول‌ها در گوشی آیفون خود استفاده کنند. از آنجایی که اپل به برنامه‌های شبیه‌ساز چراغ‌سبز نشان داده، انتظار داریم که به‌زودی سیل عظیمی از این برنامه‌ها به اپ‌استور وارد شوند.

البته این تغییرات برای منطقه ما اعمال نمی‌شود و فقط برای مناطقی که از قوانین اتحادیه‌اروپا پیروی می‌کنند، اجرا خواهد شد.

نظرشما درباره اضافه‌شدن شبیه‌ساز به اپ‌استور چیست؟ آیا تاکنون از برنامه‌های شبیه‌ساز استفاده کرده‌اید؟ لطفاً نظر خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *