فناوری

پابجی موبایل به‌زودی از حالت 120 فریم‌برثانیه پشتیبانی می‌کند

پابجی موبایل به‌زودی برای ارائه تجربه‌ای روان‌تر و پاسخگوتر از حالت 120 فریم‌برثانیه پشتیبانی می‌کند.

کرافتن (Krafton) “سازنده پابجی موبایل” اعلام کرده که به‌زودی بازی محبوب بتل رویال، حالت 120 فریم‌برثانیه را دریافت می‌کند. این حالت جدید در به‌روزرسانی نسخه 3.2 در دسترس قرار خواهد گرفت و تجربه گیم‌پلی روان‌تر و پاسخگوتری را ارائه می‌دهد.

تا پیش‌از این پابجی موبایل، از حداکثر نرخ فریم 90 هرتز پشتیبانی می‌کرد. اکنون این شرکت قصد دارد تا نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه دهد تا گیم‌پلی بهتری را برای بازیکنان آماده کند. البته هنوز بصورت رسمی تأیید نشده که این ویژگی جدید برای هر دو دستگاه اندروید و iOS در دسترس خواهد بود یا خیر؟

مطمئناً حالت جدید 120 فریم برای دستگاه‌های پرچمدار و میان‌رده بهینه می‌شود، چراکه به سخت‌افزار کامل‌تری نیاز دارد. جدا از پابجی موبایل، تولیدکنندگان گوشی‌های‌هوشمند نیز باید دستگاه‌های خود را برای حالت 120 فریم‌برثانیه بهینه کنند.

آپدیت 3.1 پابجی موبایل

درحال‌حاضر، برخی از کاربران بتای پابجی موبایل درحال تست حالت جدید هستند؛ آن‌ها در گزارش‌های خود اعلام کرده‌اند که حالت 120 فریم باعث گرم‌تر شدن دستگاه و زود خالی‌شدن باتری گوشی آن‌ها شده است.

انتظار این است که دستگاه‌های پرچمدار جدید و مدل‌های میان‌رده که از پردازنده‌های قدرتمند (مانند اسنپدراگون 8 نسل 2) استفاده می‌کنند، حالت 120 فریم‌برثانیه را بدون‌مشکل اجرا کنند. در خصوص گوشی‌های آیفون نیز تصور می‌شود دستگاه‌هایی که نمایشگر 120 هرتزی دارند بتوانند از این حالت جدید پشتیبانی کنند.

آیا شماهم از علاقه‌مندان پابجی‌موبایل هستید؟ نظر شما درباره حالت جدید 120 فریم‌برثانیه چیست؟

منبع
gizmochina

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید