خودرو

طرح فروش نقدی کوییک GX تیپ L سایپا اعلام شد + شرایط [دی 1402]

درتازه‌ترین طرح فروش، شرکت خودروسازی سایپا شرایط فروش فوری کوییک GX تیپ L را ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو اعلام کرده است. در ادامه باما همراه باشید تا جزئیات این طرح فروش را بررسی کنیم.

چه افرادی می‌توانند دراین طرح فروش شرکت کنند؟

براساس اعلام گروه خودروسازی سایپا، فقط متقاضیانی می‌توانند در این طرح فروش شرکت کنند که در خردادماه سال جاری از طریق سامانه یکپارچه، نسبت‌به ثبت‌نام اولیه اتومبیل کوییک GX تیپ L اقدام نموده‌اند و روز گذشته دوشنبه مورخ 18 دی‌ماه 1402 برای ایشان پیامک تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه ارسال شده است.

فضای کابین کوییک GX تیپ L
فضای کابین کوییک GX تیپ L

شرایط فروش کوییک GX تیپ L

سایپا قیمت محصول کوییک GX تیپ L را 359 میلیون و 974 هزارتومان اعلام کرده است و متقاضیان از زمانی که پیامک واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام را دریافت کرده‌اند، فرصت دارند تا وارد سایت فروش اینترنتی سایپا شوند و نسبت‌به تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه به حساب شرکت اقدام نمایند.

این شرکت اعلام کرده که خودرو مذکور تنها در رنگ سفید عرضه خواهد شد و مشتریانی که ثبت‌نام خود را تکمیل کنند و مبلغ را به حساب شرکت واریز نمایند، می‌توانند 90 روز کاری بعد اتومبیل خود را تحویل بگیرند.

نوع خودروقیمت خودرو (ریال)رنگ قابل عرضهزمان تحویل
کوییک GX-L3,599,740,000سفیدحداکثر 90 روزه

مشخصات کوییک GX تیپ L

سایپا برای این مدل از یک پیشرانه 4 سیلندر M15i بهبودیافته با حجم 1.5 لیتر استفاده کرده است که قادر است به‌کمک گیربکس 5 دنده خود، 90 اسب‌بخار قدرت و 137 نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های جلو منتقل کند. اتومبیل می‌تواند به حداکثر سرعت 160 کیلومتر‌برساعت برسد و مصرف سوخت آن برای هر 100 کیلومتر، 6.7 لیتر است.

از جمله ویژگی‌های رفاهی و ایمنی خودرو می‌توان به مواردی همچون سنسور عقب، سنسور فشار باد تایر، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضدقفل، ترمز با نیرو کمکی، دی‌لایت، اتولایت، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، فرمان دی‌کات، سیستم‌صوتی و… اشاره نمود.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید