خودرو

پیش‌فروش کوییک GXR-L سایپا آغاز شد + شرایط [بهمن 1402]

سایپا در تازه‌ترین طرح فروش خود، شرایط پیش‌فروش کوییک GXR-L را عنوان کرده است. در ادامه می‌توانید شرایط این طرح پیش‌فروش را مطالعه کنید.

سایپا در جدیدترین اطلاعیه خود، اعلام کرده است که امکان ثبت‌نام و واریز وجه برای خودرو کوییک GXR-L فراهم شده است و متقاضیانی که شرایط لازم را دارند، می‌توانند مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل و مبلغ پیش‌پرداخت را واریز نمایند.

براساس اعلام این گروه خودروساز، متقاضیانی می‌توانند دراین طرح شرکت کنند که علاوه‌بر داشتن شرایط لازم که در ادامه ذکر می‌کنیم، در دی‌ماه سال جاری نسبت‌به ثبت‌نام اولیه کوییک GXR-L در طرح عادی سامانه یکپارچه اقدام نموده‌اند.

امکان تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه برای این افراد از روز گذشته مورخ 1 بهمن‌ماه 1402 فراهم شده و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس saipacorp.com اقدام به واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام کنند.

خودروپیش‌پرداخت (تومان)قیمت خودروموعد‌تحویل
کوییک GXR-L185.800.000قیمت‌روزخودرو در زمان‌تحویل‌مندرج در قراردادمشتریانتیر و مرداد 1403

براساس جدول منتشرشده توسط سایپا، متقاضیان واجد شرایط بایستی مبلغ 185 میلیون و 800 هزارتومان را بعنوان پیش‌پرداخت به‌حساب سایپا واریز کنند و مابقی مبلغ را در موعد مقرر در زمان تحویل به‌قیمت‌روز به‌حساب این شرکت واریز نمایند. سایپا زمان تحویل این خودرو را تیرماه و مردادماه 1403 اعلام کرده است.

فضای کابین کوییک GXR-L
فضای کابین کوییک GXR-L

چه افرادی می‌توانند دراین طرح شرکت کنند؟ شرایط پیش‌فروش کوییک GXR-L چیست؟

براساس شرایطی که سایپا برای پیش‌فروش کوییک GXR-L اعلام کرده است، فقط افرادی می‌توانند نسبت‌به تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه این خودرو اقدام کنند که شرایط زیر را داشته باشند:

  1. هر کدملی تنها می‌تواند برای یک دستگاه ثبت‌نام کند.
  2. متقاضی بایستی حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد.
  3. متقاضی بایستی حداقل گواهینامه پایه سوم داشته باشد.
  4. امکان ثبت‌نام برای افرادی که پلاک فعال انتظامی دارند، وجود ندارد.
  5. امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال وکالتی وجود ندارد.
  6. مشتریان حقوقی نمی‌توانند دراین طرح شرکت کنند.
  7. متقاضیان نبایستی طی ۴۸ ماه‌گذشته نزد شرکت‌های سایپا و ایران‌خودرو و طی ۲۴ ماه‌گذشته نزد سایر خودروسازان، ثبت‌نام یا دریافت فاکتور داشته باشند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *