ریپورتاژ آگهی

بهترین برند دوربین مداربسته کدام است؟

در واقع مطلع بودن از پرفروش ترین و بهترین برند دوربین مداربسته، یک اولویت برای انتخاب و نهایی کردن خرید است. البته آگاهی از برترین برند‌ دوربین‌های مداربسته، میتواند کمک شایانی به خریداران و فروشندگان این محصول کنند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برندهای داخلی و خارجی زیادی در ایران مورد استفاده قرار میگیرد اما قصد داریم در اینجا سه تا از پرکاربرد ترین و برترین برندهای دوربین مداربسته در ایران را معرفی کنیم.

بهترین برندها در ایران شامل دوربین مداربسته هایک ویژن ، داهوا و دوربین مداربسته هایلوک هستند.

در واقع بیش از ۱۰۰ برند در بازار‌های جهانی وجود دارد که همین موضوع، سبب شده تا خریدارن با چالش‌های متنوعی رو به‌ رو باشند.

یکی از سوالاتی که ممکن است در ذهن خریداران ایجاد شود این است که، بهترین برند دوربین‌های مداربسته چیست؟

در ادامه خواهیم گفت که چرا بهترین برند دوربین مداربسته هایلوک، داهوا و هایک ویژن در ایران شناسایی شده است.

نوسان‌هایی که در ارز خرید دوربین‌های مداربسته رخ داده است باعث ایجاد یک معضل شده است، چرا که در صورت نداشتن اطلاعات کافی هنگام خرید علاوه بر هزینه گزاف، دوربین بی کیفیتی نصیب شما میشود، به همین خاطر، برای خرید یک محصول با کیفیت عالی، به طوری که بتواند تا چندین سال امنیت شما را تامین کند اطلاعاتی لازم دارید.

اطلاعاتی که کمک میکند، یک انتخاب درست و با تمامی تکنولوژی‌های روز داشته باشید، در این بخش در تلاشیم تا به معرفی بهترین برند دوربین مداربسته در ایران از لحاظ قیمت، کیفیت و خدمات بپردازیم.

برترین برندهایی که بررسی شده اند:

  1. دوربین‌های مداربسته هایک ویژن
  2. دوربین‌های مداربسته داهوا
  3. دوربین‌های مداربسته هایلوک
  4. دوربین مداربسته تیاندی
دوربین مداربسته هایک ویژن HIKE_VISION

دوربین مداربسته هایک ویژن HIKE_VISION

در واقع برند هایک ویژن توانسته جزو بهترین برندها قرار بگیرد که همواره در بازار ایران بسیار محبوب و پرطرفدار میباشد. طبق گزارشات مجله ASMAG، برند هایک ویژن توانسته رتبه اول فروش سال ۲۰۱۸ را در جهان کسب کند.

لازم است بدانید که این برند نه تنها به عنوان بهترین برند دوربین مداربسته شناخته شده است. بلکه جزء پرفروش ترینهای محصولات امنیتی نیز قرار میگیرد.

این شرکت از جمله بزرگترین تولیدکنندگان مطرح دنیا شناخته شده که صاحب امتیاز آن کشور چین است.

شرکت هایک ویژن  در سرتاسر دنیا همچون هلند، آمریکا، روسیه، ایتالیا و … شعب و نمایندگی های فعال دارد، همچنین ارائه دوربین‌هایی با کیفیت بالا، تمرکز بر ایجاد نوآوری و قیمت مناسب از اهداف و دلایل موفقیت این برند بوده است که سالانه ۷% سود سالیانه شرکت را به تحقیق و توسعه اختصاص داده است.

نقاط قوت برند دوربین مداربسته هایک ویژن

۱. دوام بالا دوربین‌های مداربسته و نصب آسان
۲. داشتن تنوع نرم افزاری مدیریت و انتقال دادن تصاویر
۳. رزولوشن و کیفیت بالا در تصاویر مداربسته
۴. مجهز بودن به تکنولوژی پردازش تصاویر
۵. تلفیق دادن تکنولوژی موجود با فناوری هوش مصنوعی
۶. قابلیت ادغام با سیستم متنوع از نظر ( آنالوگ، ADH و … )
۷. کیفیت بالای محصول و در عین حال مقرون به صرفه

دوربین مداربسته داهوا DAHUA

دوربین مداربسته داهوا DAHUA

برند داهوا نیز از برندهای پرفروش و منتخب در میان مردم میباشد، شرکت داهوا توانسته با اختصاص دادن بخشی از درآمد خود به توسعه و تحقیقات، محصولات متنوعی را به بازار عرضه کند.

شرکت داهوا و هایک ویژن در سال ۲۰۰۱ در چین شروع به فعالیت کرده‌اند، ناگفته نماند که این برند همانند برند هایک ویژن، شعب فعال در سراسر جهان دارد، زمانی برند داهوا به عنوان یکی از بهترین برند دوربین مداربسته شناخته شد؛ که توانست جزو ۱۰ برند برتر پرفروش در دنیا باشد.

به گفته مجله بین المللی A&S  در سال ۲۰۱۶، این شرکت از بین ۵۰ برند برتر جهان در رتبه چهارم قرار گرفت.

محصولات ارائه شده توسط شرکت داهوا، همواره از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند،  پس تمامی مشتریان میتوانند یک انتخاب خوب، متناسب با سلیقه و امکانات مورد نیاز خود داشته باشند.

شرکت تولید کننده این برند نه تنها در زمینه دوربین‌های مداربسته فعالیت میکند. بلکه در زمینه‌هایی اعم از خدمات Cloud, Lot , Al و … نیز فعالیت دارد. این مارک از تولید در زمینه ضبط تصاویر به شکل دیجیتال فعال هست. بنابراین به عنوان بهترین دوربین خانگی نیز شناخته میشود.

در ادامه خواهیم گفت که چرا داهوا نیز جزو بهترین برند دوربین مداربسته شناسایی شده است.

نقاط قوت دوربین‌های امنیتی برند داهوا

۱. به نمایش گذاشتن تصاویر با کیفیت
2. پشتیبانی از تکنولوژیهای پردازشی تصاویر نمایشی
3. فرستادن تصاویر با سیگنال تصویری بالا
4. کیفیت بالای جنس محصولات

برند هایلوک از بهترین برندهای دوربین مداربسته در ایران

برند هایلوک از بهترین برندهای دوربین مداربسته در ایران

برند هایلوک از جدیدترین محصولات نظارت امنیتی است که در سال ۲۰۱۸ توسط هایک ویژن HIK_VISION  معرفی شد.

میتوان هایلوک را به عنوان یک گروه محصول با کیفیت در دسته دوربین‌های مداربسته با قیمت مناسب قرار داد، همچنین هایلوک به عنوان جدیدترین محصولات شرکت هایک ویژن شناسایی میشوند که به تازگی وارد مرحله رقابت سیستم نظارتی شده است.

شعار اصلی محصولات هایلوک، ارائه کیفیت بسیار بالا با قیمت بسیار مناسب میباشد، به همین دلیل این برند توانسته پاسخگوی همه اقشار جامعه باشد و در پروژه‌های مختلف بکار میرود.

یکی از برندهای دوربین مداربسته معروف در ایران هایلوک است زیرا با توجه به حضور اندک در بازار رقابتی محصول های امنیتی توجه خاصی را به سمت خود جلب کرده است.

برخی میگویند که برند هایلوک، برند اقتصادی هایک ویژن شمارده میشود، زیرا کیفیت محصولات برند هایلوک دست کمی از محصولات هایک ویژن ندارد بلکه تنها تفاوت آنها در متریال بکار گرفته شده هست.

این متریال فقط بخش اندکی از کیفیت هایک ویژن را به هایلوک اختصاص نمیدهد.

نقاط قوت بهترین برند دوربین مداربسته هایلوک

۱. نصب سریع و آسان
۲. کیفیت بسیار بالا نسبت به قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارند.
۳. ارائه تصاویر با کیفیت
4. داشتن سیگنال تصویری قدرتمند
5. مجهز به ویژگی‌های هوشمند امنیتی
6. خدمات و پشتیبانی مناسب

بهترین برند دوربین مداربسته کدام است؟

دوربین مداربسته تیاندی TIANDY

اما تیاندی نام یکی دیگر از برندهای با کیفیت در حوزه سیستم های نظارت تصویری به شمار می آید،  در واقع شرکت تیاندی زمانی به یکی از بهترین برندها در ایران تبدیل شد که توانست جزو ۱۰ تولید کننده پیشرو نظارت تصویری دوربین‌های IP  در کشور چین بشود‌.

همچنین این نام آشنا جزو ۲۰ شرکت برتر در تجهیزات امنیتی نیز شناسایی شده است. این شرکت در سال ۱۳۷۳ تاسیس شد که بیش از ۵۰۰ نفر در بخش تحقیقات و توسعه به ارائه راهکارهای بروز میپردازند

انتخاب از بین بهترین برندهای دوربین مداربسته

خرید دوربین‌های مداربسته ای که از جهت قیمت، کیفیت، نحوه نصب، دید در شب، قابلیت زوم، شفافیت و … در عالی ترین درجه باشد، کار دشواری است و این موارد میتواند خرید را به یک خرید چالش برانگیز تبدیل کند.

ما در موج گستران رادیس بستری را فراهم کرده ایم که شما بتوانید برترین دوربین های مداربسته را از لحاظ کاربرد و قیمت با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین انتخاب را  داشته باشید.

رادیس نماینده فروش تمامی برندهای نامبرده اعم از هایک ویژن، هایلوک، داهوا و تیاندی است و در حال ارائه محصولات با برترین قیمت ها می باشد.

رادیس را در گوگل جستجو کنید.

علی ترکاشوند

عضو تحریریه رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *