اخبار

کیبورد مکانیکی BlackWidow V4 Mini HyperSpeed ریزر با قابلیت تعویض کامل کلید معرفی شد

ریزر جدیدترین کیبورد مکانیکی خود را قابلیت تعویض کامل کلید را معرفی کرد.

ریزر به‌تازگی کیبورد مکانیکی BlackWidow V4 Mini HyperSpeed را با قیمت 124 دلار معرفی کرده است. این صفحه‌کلید برای گیمرهایی مناسب است که به‌دنبال طراحی جمع‌وجور هستند.

به‌گزارش گیزموچاینا، کیبورد BlackWidow V4 Mini HyperSpeed طراحی جمع‌وجور و درعین‌حال راحتی دارد که باعث می‌شود این کیبورد به یک صفحه‌کلید مناسب بازی و تایپ تبدیل شود. از نورپردازی زیبایی برخوردار است و درعین‌حال بسیار نرم و روان کار می‌کند.

BlackWidow V4 Mini HyperSpeed

مشخصات کیبورد BlackWidow V4 Mini HyperSpeed

کیبورد جدید ریزر با سوئیچ‌های نارنجی Razer Touch نسل 3 از پیش‌نصب‌شده همراه است که دارای فشار ماشه 50 گرمی، نقطه تحریک 2.0 میلیمتری و حرکت کلید 3.5 میلیمتر هستند؛ این دکمه‌ها تعادل بسیار خوبی بین پاسخگویی و بازخورد برای تایپ و بازی را ارائه می‌دهند.

از مزیت‌های جذاب این کیبورد، قابلیت تعویض گرم است که به کاربر اجازه می‌دهد بدون لحیم‌کاری، کلیدهای کیبورد را سفارشی‌سازی کنند. ریزر برای اینکه زیبایی بصری به کیبورد خود بدهد از کلیدهای Razer’s Ghost Pudding استفاده کرده است؛ این کلاهک‌ها طراحی شفاف‌تری دارد که در کناره‌ها مات هستند و باعث می‌شوند که جلوه‌های نورپردازی Chroma RGB به زیبایی مشخص شوند.

کیبورد BlackWidow V4 Mini HyperSpeed ریزر گزینه‌های اتصال مختلفی ازجمله فناوری بی‌سیم Razer HyperSpeed، بلوتوث 5.0 و اتصال سیمی Type-C را ارائه می‌دهد. ریزر هایپراسپید دارای یک اتصال با تأخیر کم برای بازی یکپارچه است، درحالیکه بلوتوث به‌شما اجازه می‌دهد به چندین دستگاه متصل شوید.

این کیبورد همچنین از عملکرد چند دستگاهی ریزر هایپراسپید پشتیبانی می‌کند و یک گیرنده USB را قادر می‌سازد تا هم صفحه‌کلید و هم یک ماوس سازگار ریزر را متصل کند. در خصوص طول‌عمر این کیبورد گفته می‌شود درصورتی که افکت‌های نورپردازی Chroma غیرفعال باشد، با یکبار شارژ می‌تواند تا 200 ساعت دوام بیاورد.

نظرشما درباره کیبورد جدید BlackWidow V4 Mini HyperSpeed ریزر چیست؟ لطفاً نظر خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *