موبایل

این بار عکس‌های زنده وان‌پلاس Ace 3V، رنگ بنفش این دستگاه را لو دادند

در ادامه می‌توانید وان‌پلاس ایس 3V در رنگ بنفش را مشاهده کنید.

تلفن هوشمند OnePlus Ace 3V این روزها نُقل محافل شده و هر روز شایعه‌ای درباره آن منتشر می‌شود. اکنون تصاویر واقعی از این دستگاه در رنگی مایل به ارغوانی فاش‌شده که در دست Xia Sining “قهرمان 100 متر با مانع چین” قرار دارد.

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، تصاویر منتشرشده، طراحی این میان‌رده را برای چندمین بار تأیید می‌کنند؛ تلفن جدید وان‌پلاس ایس 3V طراحی نزدیک به وان‌پلاس نورد CE4 دارد که در تاریخ 1 آوریل (13 فروردین) در هند عرضه می‌شود.

تصویر واقعی وان‌پلاس ایس 3V

گفته می‌شود وان‌پلاس، این دستگاه را برای بازارهای جهانی بانام وان‌پلاس نورد 4 یا نورد 5 عرضه می‌کند، همانگونه که وان‌پلاس ایس 2V را با اسم وان‌پلاس نورد 3 عرضه کرد.

مشخصات وان‌پلاس ایس 3V

وان‌پلاس تأیید کرده که میان‌رده جدید او با تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 که هنوز معرفی نشده، با 16 گیگابایت رم LPDDR5x و تا 512 گیگابایت حافظه‌داخلی UFS 4.0 عرضه خواهد شد.

تصویر واقعی وان‌پلاس ایس 3V

طبق گزارش قبلی، وان‌پلاس ادعا می‌کند که باتری OnePlus Ace 3V طول‌عمر بیشتری از وان‌پلاس 12 دارد. شایعه‌شده که این مدل انرژی خود را از یک باتری 5500 میلی‌آمپری تأمین می‌کند که 100 میلی‌آمپری بزرگتر از باتری وان‌پلاس 12 است.

هرچند تاریخ خاصی برای عرضه این گوشی میان‌رده وان‌پلاس اعلام نشده، اما می‌دانیم که وان‌پلاس آن را هفته آینده آن را بصورت رسمی معرفی می‌کند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید