موبایل

ریلمی جی‌تی نئو 6 با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 در AnTuTu ظاهر شد

در ادامه می‌توانید نتایج به‌دست آمده از ریلمی جی‌تی نئو 6 در آنتوتو را مشاهده کنید.

درتازه‌ترین اخبار، ریملی بصورت رسمی تأیید کرده که قصد دارد به‌زودی از تلفن Realme GT Neo 6 SE با تراشه اسنپدراگون +7 نسل 3 در بازار چین رونمایی کند. طبق گزارش‌ها جدا از مدل SE، ریلمی قصد دارد تا موبایل ریلمی جی‌تی نئو 6 را نیز با تراشه جدید سری 8 اسنپدراگون عرضه کند. در ماه فوریه بود که این دستگاه جدید با شماره‌مدل RMX3851 در گیک‌بنچ با تراشه جدید ظاهر شد، و حالا همان دستگاه در AnTuTu ظاهر شده که نشان می‌دهد زمان عرضه آن نزدیک است.

دسامبر 2023 بود که ریلمی تلفن Realme GT 5 Pro را با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 معرفی کرد؛ این تلفن پیش‌از معرفی رسمی، توانست امتیاز عالی 2.2 میلیون را در AnTuTu کسب کند. اکنون نوبت به Realme GT Neo 6 رسیده که خود را با تراشه جدید اسنپدراگون 8s نسل 3 محک بزند. طبق تصویر زیر، این دستگاه توانسته در AnTuTu امتیاز 1,846,775 را به‌دست بیاورد که امتیاز بالایی است.

تست آنتوتو ریلمی جی‌تی نئو 6

به‌گزارش گیزموچاینا، تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 یک نسخه آندرکلاک‌شده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 است که دارای هسته اصلی CPU با فرکانس 3.01 گیگاهرتز، سه‌هسته Cortex-A720 با فرکانس 2.61 گیگاهرتز و سه‌هسته Cortex-A520 با فرکانس 1.84 گیگاهرتز است. انتظار می‌رود این دستگاه جدید از پردازنده گرافیکی Adreno 735 استفاده کند.

مشخصات ریلمی جی‌تی نئو 6

  • انتظار می‌رود این دستگاه به‌یک نمایشگر اولد با وضوح 1.5K و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز مجهز باشد.
  • همچنین انتظار داریم که تلفن جدید ریلمی با حداکثر 24 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی وارد بازار شود.
  • دوربین اصلی این دستگاه احتمالاً یک سنسور 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS دارد.
  • دستگاه باید از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی کند.

از آنجایی که این دستگاه اخیراً توانسته توسط پلتفرم‌های صدور گواهینامه مانند EEC اروپا، BIS هند و TKDN اندونزی تأییده دریافت کند، می‌توانیم انتظار داشته‌باشیم که به‌جزء بازار چین، در سایر بازارها نیز عرضه شود.

این دستگاه باید با مدل‌هایی مانند ردمی نوت 13 توربو و iQoo Z9 Turbo که شایعه‌شده از تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 قدرت می‌گیرند، رقابت کند. نظرشما درباره گوشی جدید ریلمی چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید