موبایل

تلفن ریلمی جی‌تی نئو6 اس‌ای در TENAA ظاهر شد + مشخصات

تلفن جدید ریلمی، پیش‌از عرضه آخرین گواهینامه را هم دریافت کرد.

درحالیکه مدیر ارشد بازاریابی ریلمی از آماده‌شدن این شرکت برای عرضه ریلمی جی‌تی نئو6 SE در هفته آینده خبر می‌دهد، این دستگاه گواهینامه TENAA را نیز دریافت کرد.

در لیستی که وب‌سایت رگولاتوری چینی ارائه کرده، می‌توان عکس‌هایی از همه جهات و برگه مشخصات این دستگاه را مشاهده کرد. طبق لیست منتشرشده، Realme GT Neo6 SE اولین دستگاه این شرکت خواهد بود که با تراشه اسنپدراگون +7 نسل 3 عرضه می‌شود.

مشخصات ریلمی جی‌تی نئو6 اس‌ای

طبق لیست منتشرشده، این دستگاه به یک نمایشگر 6.78 اینچی امولد مجهز خواهد بود که انتظار می‌رود یک پنل BOE 8T LTPO با وضوحی بین +Full HD و +QHD باشد. سازنده این نمایشگر وعده روشنایی 6000 نیت را می‌دهد.

تلفن جدید ریلمی دارای حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی خواهد بود. انرژی دستگاه را باتری 5500 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ 100 واتی تأمین می‌کند و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS همراه خواهد بود. انتظار می‌رود این دستگاه با رابط‌کاربری Realme UI 5 مبتنی‌بر اندروید 14 اجرا شود.

گزارشاتی وجود دارد که نشان می‌دهند این تلفن در بازارهای جهانی با نام ریلمی جی‌تی 6 عرضه می‌شود. البته هنوز این گزارش تأیید نشده و باید صبر کرد و دید ریلمی چه تصمیمی می‌گیرد. نظرشما درباره گوشی جدید ریلمی چیست؟

منبع
gsmarena

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید