تبلت

تبلت ردمی پد پرو 5G به‌زودی عرضه می‌شود

شیائومی اعلام کرده که قصد دارد به‌زودی نسخه 5G تبلت ردمی پد پرو را عرضه کند.

به‌تازگی شیائومی در رویدادی در چین، از گوشی ردمی توربو 3 و تبلت ردمی پد پرو رونمایی کرده است. تبلت ردمی پد پرو دارای ویژگی‌های چشمگیری مانند نمایشگر بزرگ با وضوح بالا، باتری بزرگ و تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 می‌باشد. باوجود اینکه تراشه از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند، اما شیائومی اتصال سلولی را در این تبلت ارائه نکرده است.

بااین‌حال، گیزموچاینا در گزارشی مدعی است که این برند قصد دارد به‌زودی نسخه 5G ردمی پد پرو را عرضه کند. گفته می‌شود ردمی پد پرو 5G دارای اسم‌رمز Ruan می‌باشد که دراصل همان مشخصات نسخه غیر 5G را ارائه می‌دهد.

ردمی پد شیائومی

در گزارش آمده که ردمی پد پرو 5G در سه‌مدل 24074RPD2G، 24074RPD2I و 24074RPD2C معرفی خواهد شد که انتظار می‌رود ابتدا در چین در کنار دستگاه‌هایی مثل شیائومی میکس فولد 4 و ردمی K70 اولترا عرضه شود.

در خصوص عرضه تبلت برای بازارهای جهانی، گفته می‌شود شیائومی این دستگاه را با نام پوکو پد 5G عرضه می‌کند. نکته دیگری که لازم است به آن اشاره کنیم، پشتیبانی تبلت از سیم‌کارت الکترونیکی است که شما را از استفاده سیم‌کارت فیزیکی برای برقراری تماس بی‌نیاز می‌کند.

پشتیبانی ردمی پد پرو از سیم‌کارت الکترونیکی

مشخصات ردمی پد پرو

تبلت ردمی پد پرو جدید شیائومی دارای یک نمایشگر 12.1 اینچی ال‌سی‌دی با وضوح 2.5K، نرخ رفرش 120 هرتز، حداکثر روشنایی 600 نیت و گواهی TUV Rheinland است. این نمایشگر از محتوای دالبی‌ویژن و قلم استایلوس مغناطیسی هم پشتیبانی می‌کند.

در پنل پشتی تبلت می‌توان دوربین 8 مگاپیکسلی را در کنار فلاش LED مشاهده کرد، این درحالیست که در پنل جلویی دستگاه شاهد دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هستیم.

ردمی پد پرو

برای پخش صدا از چهار بلندگو با پشتیبانی از دالبی‌اتمس و میکروفون دوگانه استفاده می‌کند. قدرت خود را از تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 دریافت می‌کند که با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی جفت شده است.

وظیفه تأمین انرژی دستگاه هم برعهده باتری 10000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی می‌باشد. ردمی پد پرو با HyperOS مبتنی‌بر اندروید 14 اجرا شده و از درگاه‌های ارتباطی مانند وای‌فای 6، بلوتوث 5.2 و جک 3.5 میلیمتری هدفون پشتیبانی می‌کند.

نظرشما درباره تبلت ردمی پد پرو (پوکو پد) چیست؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *