موبایل

تصویر واقعی ردمی توربو 3 را مشاهده کنید

به‌تازگی تصویری واقعی از ردمی توربو 3 فاش شده که به‌ما اجازه می‌دهد برخی از مشخصات این محصول را بشناسیم.

گفته می‌شود ردمی قصد دارد سری جدید گوشی‌های هوشمند توربو خود را به‌زودی در بین دستگاه‌های سری نوت و K با تأکید براینکه عملکردی مشابه گوشی‌های پرچمدار دارند را در چین معرفی کند.

سایت جی‌اس‌ام‌آرنا، ادعا می‌کند که ردمی توربو 3 اولین دستگاهی خواهد بود که از این سری معرفی می‌شود. در ادامه براساس تصویر فاش‌شده و همچنین دو رندر شایعه‌شده، به‌بررسی مشخصات این مدل جدید می‌پردازیم.

براساس تصاویر موجود، ردمی توربو 3 طراحی پشتی جالبی دارد. در پنل پشتی این دستگاه سه‌سنسور قرار دارند که یکی از آن‌ها دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با OIS خواهد بود. گفته می‌شود که سنسور مرکزی که در تصاویر هم مشخص است، احتمالاً دوربین ماکرو می‌باشد.

مشخصات شایعه‌شده ردمی توربو 3

براساس شایعاتی که در ویبو منتشرشده، ردمی توربو 3 از تراشه تازه معرفی‌شده اسنپدراگون 8s نسل 3 قدرت می‌گیرد که با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود.

احتمالاً این دستگاه با سیستم‌عامل HyperOS مبتنی‌بر اندروید 14 اجرا می‌شود و انرژی خود را از باتری 5500 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 90 واتی تأمین می‌کند. در خصوص نمایشگر هم گفته می‌شود که از یک پنل 6.67 اینچی اولد با نرخ رفرش 120 هرتز استفاده خواهد کرد.

درخصوص قیمت تاکنون قیمتی برای این محصول ذکر نشده، اما از آنجاییکه تلفن‌های ردمی همیشه جزء مدل‌های ارزان‌قیمت شیائومی بوده‌اند، این احتمال وجود دارد که ردمی توربو 3 هم نسبت‌به مشخصاتی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار باشد.

نظرشما درباره گوشی جدید ردمی چیست؟ آیا می‌تواند یک تهدید برای مدل‌های پرچمدار باشد؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *