گجتبه‌روزرسانی

ردمی واچ 4 با به‌روزرسانی جدید از دستیار صوتی پشتیبانی می‌کند

شیائومی با انتشار آپدیت جدید، پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا را به ردمی واچ 4 اضافه می‌کند.

شیائومی اوایل 2024 بود که ساعت‌هوشمند ردمی واچ 4 را معرفی کرد. اکنون بعد از گذشت چندماه، این شرکت برای اسمارت‌واچ خود یک آپدیت منتشر کرده که پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا آمازون را اضافه می‌کند.

براساس گزارش گیزموچاینا، این دستیار صوتی می‌تواند وظایف مختلفی مانند تنظیم تایمر و آلارم، کنترل دستگاه‌های اتوماسیون خانگی، یادآوری و… را انجام دهد. البته گفته می‌شود این دستیار صوتی برای همه مناطق در دسترس نیست؛ مثلاً کاربرانی از ایالات‌متحده در شبکه‌اجتماعی ردیت گزارش داده‌اند، زمانیکه می‌خواهند از دستیار صوتی استفاده کنند به‌آنها پیغام “در منطقه شما در دسترس نیست” را نمایش می‌دهد.

اگر شماهم از ساعت‌هوشمند ردمی واچ 4 استفاده می‌کنید، همین‌الان آن را به‌آخرین نسخه آپدیت کنید تا ببینید این دستیار برای شما در دسترس است یا خیر؟

ردمی واچ 4 شیائومی

مشخصات ردمی واچ 4 شیائومی

دراین مدل از یک نمایشگر مستطیلی 1.97 اینچی امولد از نوع LTPS استفاده شده که نرخ رفرش 60 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت را نمایش می‌دهد. جنس قاب ساعت از آلومینیوم است و بند آن برای راحتی کاربر خیلی سریع باز می‌شود.

برای نظارت بر ضربان قلب و اکسیژن خون به سنسور 4 کاناله PPG مجهز است؛ همچنین دارای ویژگی‌هایی مانند شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و عملکرد GPS برای ردیابی بیش‌از 150 فعالیت ورزشی است.

برخی از ویژگی‌های استاندارد این ساعت‌هوشمند عبارتند از:

  • نظارت بر خواب
  • ردیابی استرس
  • به‌روزرسانی آب‌وهوا
  • کرنومتر
  • اعلان‌های برنامه
  • و…

این مدل دارای میکروفون و اسپیکر برای برقراری تماس بلوتوثی است و دارای درجه مقاومت ATM 5 است که نشان می‌دهد ساعت بصورت کامل ضدآب می‌باشد. وظیفه تأمین انرژی ساعت برعهده باتری 470 میلی‌آمپری می‌باشد که تخمین زده می‌شود تا 20 روز شارژ نگه دارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *