تبلت

زمان عرضه آیپد پرو و آیپد ایر فاش شد

براساس گزارش منتشرشده از منبعی موثق، اپل به‌زودی از آیپدهای جدید خود رونمایی می‌کند.

مدتی است که خبرهایی درباره عرضه آیپدهای جدید به‌گوش می‌رسد و همه آن‌ها به معرفی مدل‌های جدید برای بهار 2024 اشاره دارند؛ خوشبختانه امروز مارک‌گورمن با اتکا به منبعی موثق، از زمان معرفی آیپد ایر و آیپد پرو جدید پرده برداشته است.

اندرویداتوریتی در گزارش خود می‌نویسد، مارک‌گورمن در خبرنامه Power On خود اعلام کرده که اپل، آیپدهای جدید را در اوایل ماه می (اواسط اردیبهشت) عرضه می‌کند. طبق اعلام گورمن ما تقریباً یک‌ماهی تا عرضه محصولات جدید اپل فاصله داریم.

گفته می‌شود اپل دراین مراسم از آیپد پرو، آیپد ایر، کیبورد جادویی و اپل پنسیل رونمایی می‌کند. پیش‌تر مارک‌گورمن مدعی‌شده بود که آیپد پرو جدید با تراشه M3، شارژ بی‌سیم مگ‌سیف و نمایشگر اولد (در اندازه‌های 11 و 13 اینچی) عرضه می‌شود. همچنین گفته می‌شود صفحه‌نمایش اولد باعث گران‌تر شدن این محصول خواهد شد.

برای آن دسته از افرادی که نمی‌خواهند برای مدل‌های پرو و ایر هزینه کنند، لازم است اشاره کنیم که گورمن می‌گوید: اپل درحال کار برروی نسخه‌های جدید آیپد و آیپد مینی است که احتمالاً اواخر سال عرضه می‌شوند. گفته می‌شود آیپد جدید می‌تواند یک نسخه اقتصادی باشد درحالیکه آیپد مینی جدید می‌تواند یک پردازنده و ویژگی‌هایی جدیدی را بدست آورد.

نظرشما درباره آیپد ایر و آیپد پرو جدید اپل چیست؟ آیا تاکنون از آیپدهای اپل استفاده کرده‌اید؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *