کالای دیجیتال

پاوربانک 30000 میلی آمپر ساعت ریمکس %20 تخفیف خورد

در صورتی که قصد خرید یک پاوربانک با ظرفیت بالا رو دارید، می‌توانید پاور بانک ریمکس با ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت را با 20 درصد تخفیف خریداری کنید.

دیجیکالا در طرح فروش ویژه امروز، 20 درصد تخفیف برای پاوربانک ریمکس مدل RPP-199 با ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت تعیین کرده است. قیمت این پاور بانک 2 میلیون و 250 هزار تومان است که با احتساب %20 تخفیف به نرخ 1 میلیون 790 هزار تومان عرضه می‌شود. سود شما از خرید این پاوربانک 460 هزار تومان می‌باشد.

پاوربانک RPP-199 یکی از محصولات برند ریمکس می‌باشد که دارای ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت است که به راحتی می‌تواند در مسافرت چند روزه، شما رو همراهی کنید. این پاور بانک چهارعدد پورت مختلف دارد که هر کدام از آن‌ها توان خروجی متفاوتی را ارائه می‌کنند.

دوتا پورت USB که یکی توان خروجی 22.5 واتی دارد و اون یکی توان خروجی 10 واتی را ارائه می‌کند و یک پورت USB C که از توان خروجی 20 وات و توان ورودی 18 وات بهره می‌برد و آخرین پورت نیز micro usb با توان 18 وات است که تنها برای شارژ پاور بانک قابل استفاده می‌باشد. همچنین به این پاوربانک چهار عدد سیم USB, Micro USB, tipe c و لایتنینگ متصل است که می‌توانید وسایل خود را شارژ کنید.

زمان مورد نیاز برای کامل شارژ شدن این پاور بانک 7 ساعت و وزنی معادل 700 گرم دارد. از امکانات و قابلیت‌های مهم این پاور بانک می‌توان به مقاوم بودن در برابر آب، کاملا ایمن در شرایط آتش سوزی، دارای چهار نوع کابل متصل به بدنه، پایه نگهدارنده گوشی و چراغ قوه اشاره کرد.

پاوربانک 30000 میلی آمپر ساعت ریمکس %20 تخفیف خورد

مشخصات پاوربانک ریمکس

نحوه نمایش میزان شارژ باترینشانگر شارژ به درصد
ظرفیت اسمی۳۰۰۰۰
تعداد درگاه خروجیپنج عدد
شدت جریان خروجی۲.۱ آمپر
شدت جریان ورودی۲.۰ آمپر
ولتاژ خروجی۵.۰ ولت
سازگار باانواع موبایل
امکانات و قابلیت‌هادارای چهار نوع کابل متصل به بدنه، مقاوم در برابر آب، کاملا ایمن در شرایط آتش سوزی، تغییرات جریانی، اتصال کوتاه و …
نوع باتریلیتیوم پلیمری
وزن۷۰۰ گرم

پاوربانک 30000 میلی آمپر ساعت ریمکس %20 تخفیف خورد

علی ترکاشوند

عضو تحریریه رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *