کالای دیجیتال

هدفون بلوتوثی ریمکس را امروز با %52 تخفیف خرید کنید

اگر به‌دنبال یک هدفون بلوتوثی قدرتمند با امکانات فوق‌العاده هستید، هم‌اکنون هدفون ریمکس مدل ایرپادز پرو را با 2 میلیون و 765 هزارتومان تخفیف خرید کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجیکالا، امروز هدفون بلوتوثی ریمکس مدل ایرپاد پرو را با %52 تخفیف عرضه می‌کند. این هدفون بی‌سیم 5 میلیون 300 هزارتومان قیمت دارد که دیجیکالا آن‌را در شگفت‌انگیز امروز با قیمت 2 ملیون و 535 هزارتومان به‌فروش می‌رساند. اگر امروز این هدفون را خریداری کنید، 2 میلیون و 765 هزارتومان سود خواهید کرد.

این مدل از هدفون‌های نسل دوم ریمکس است و از ویژگی‌ها و خصوصیات منحصربه‌فردی برخوردار است. این مدل کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ای دارد و مجهز به بلوتوث 5.3 است که از سرعت و کیفیت اتصال بسیار خوبی برخوردار است.

این مدل نسبت‌به نسل پیشین خود تا دوبرابر تواناتر در حذف نویز و مکالمه است. محفظه هدفون‌ها نیز می‌تواند بعنوان پاوربانک عمل کند و هدفون‌ها را بدون اتصال به برق شارژ کند.

عمر باتری هدفون‌ها در حالت استندبای 120 ساعت، درحالت پخش موسیقی 9 ساعت و درحالت مکالمه 7 ساعت خواهد بود. برای اینکه هدفون‌ها شارژ شوند به نیم ساعت زمان نیاز است، درحالیکه برای شارژ کامل محفظه به 1 ساعت زمان نیاز دارید.

درنظر داشته‌باشید که زمان این تخفیف محدود است و اگر تمایل به خرید آن دارید، بهتر است که همین‌الان اقدام به‌خرید کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه از جدیدترین تخفیفات سایت‌های بزرگ آگاه باشید، ما را همیشه دنبال کنید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *