شرایط فروش

شرایط طرح تبدیل اختیاری حواله دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم به ریسپکت تیپ 2 اعلام شد

درادامه می‌توانید جزئیات طرح تبدیل حواله دیگنیتی و فیدلیتی به ریسپکت 2 را مطالعه کنید.

درتازه‌ترین طرح فروش، شرکت بهمن‌موتور طرح تبدیل اختیاری حواله خودرو دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم به اتومبیل ریسپکت تیپ 2 را اعلام کرد. این طرح از روز یکشنبه 20 اسفندماه آغاز شده و تا پایان روز دوشنبه 28 اسفندماه یا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

این طرح مختص متقاضیانی است که در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح عادی از طریق سامانه یکپارچه برای یکی از محصولات دیگنیتی پرایم یا فیدلیتی پرایم ثبت‌نام کرده‌اند و اولویت آن‌ها زمستان 1402 اعلام شده است.

براین‌اساس، بهمن‌موتور اعلام کرده متقاضیانی که تمایل دارند خودرو ثبت‌نامی خود را به ریسپکت تیپ 2 تبدیل کنند، در بازه زمانیکه ذکرشده فرصت دارند تا مبلغ 1 میلیارد و 84 میلیون‌تومان را به‌حساب این شرکت واریز نمایند و بجای یکی از مدل‌های دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم، تیپ 2 ریسپکت را تحویل بگیرند.

فضای کابین ریسپکت 2

شرایط تبدیل اختیاری حواله به ریسپکت تیپ 2

براساس جدولی که بهمن‌موتور منتشر کرده است، این مدل در رنگ‌های سفید و مشکی با تریم مشکی عرضه می‌شود. قیمت مصرف‌کننده این دستگاه 1 میلیارد و 84 میلیون‌تومان اعلام شده که طبق گفته بهمن‌موتور در زمان تحویل، تمامی هزینه‌های جانبی به‌صورت به‌روز محاسبه می‌شوند و از مشتری دریافت خواهند شد.

برای این طرح یک سود انصراف یا مشارکتی درنظر گرفته نشده و تنها %3 بعنوان جریمه تأخیر بصورت ماهانه درنظر گرفته شده است. درنهایت ریسپکت تیپ 2 در هفته‌سوم تیرماه 1403 با مدل 1403 تحویل داده می‌شود.

نوع‌محصولکدمحصولرنگ‌بندیتریمقیمت‌مصرف‌کننده(تومان)سودانصراف(سالیانه)جریمه‌تأخیر(ماهانه)مدلزمان‌تحویل‌خودرو
ریسپکت‌تیپ2KAYRSP01سفید،مشکیمشکی1.084.000.0000%3%1403هفته‌سوم‌تیرماه1403

توجه: باتوجه‌به موعد تحویل محصول ریسپکت تیپ 2 در طرح فروش فوق‌العاده (هفته‌سوم تیرماه 1403) و تحویل این خودرو در سال 1403، کلیه هزینه‌های مربوط‌به دیون دولتی شامل بیمه، مالیات و عوارض شماره‌گذاری، پلاک، مالیات برارزش‌افزوده و… بصورت علی‌الحساب در قیمت مندرج در جدول فوق محاسبه‌شده و پس‌از نهایی‌شدن و اعلام این هزینه‌ها توسط مراجع ذیصلاح درسال 1403، پرداخت مابه‌التفاوت این مبلغ برعهده مشتریان محترم بوده و توسط ایشان پرداخت خواهد شد.

درنظر داشته باشید به‌دلیل ظرفیت محدود خودرو و رنگ اتومبیل، اولویت با افرادی است که زودتر از سایرین مبلغ خودرو را واریز کنند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *