خودرو

شرایط فروش نقدی اطلس G سایپا اعلام شد [دی 1402]

شرکت خودروسازی سایپا، اعلام کرد که قصد دارد خودرو اطلس G را با شرایط ویژه و در رنگ‌های متنوع به‌مشتریان خود عرضه کند. در ادامه برای جزئیات بیشتر با رایااستور همراه باشید.

شرایط فروش فوق‌العاده اطلس G سایپا

براساس اعلام گروه سایپا، متقاضیانی می‌توانند دراین طرح شرکت کنند که در خردادماه سال جاری در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی، ثبت‌نام اولیه اطلس G را انجام داده‌اند و روز گذشته (1402/10/03) پیامکی از سمت شرکت به‌منظور واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام برای آن‌ها ارسال شده است.

شرایط فروش فوق‌العاده‌ خودروی اطلس G دی ماه 1402

سایپا قیمت این اتومبیل را 406 میلیون و 615 هزارتومان اعلام کرده است. مشتریان این خودرو با واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام می‌توانند بعد از 90 روز کاری، خودرو خود را از شرکت تحویل بگیرند. درنظر داشته باشید که متقاضیان بایستی کل قیمت خودرو را به حساب شرکت واریز نمایند.

خودرو اطلس جی در 11 رنگ از قبیل مشکی، مشکی‌کرم، سفیدمشکی، سفیدقرمز، نوک‌مدادی، نقره‌ای‌مشکی، کرم‌مشکی، سبز‌‌مشکی، قرمزمشکی، مسی‌مشکی و قهوه‌ای‌کرم عرضه خواهد شد و انتخاب رنگ به‌عهده مشتری میباشد. در ادامه می‌توانید جدول شرایط فروش اطلس G سایپا را مشاهده بفرمایید.

مدل‌خودروقیمت‌خودرو (تومان)رنگ‌های قابل‌عرضهتحویل
اطلس G406.615.000مشکی، مشکی‌کرم، سفیدمشکی، سفیدقرمز، نوک‌مدادی، نقره‌ای‌مشکی، کرم‌مشکی، سبز‌‌مشکی، قرمزمشکی، مسی‌مشکی، قهوه‌ای‌کرم90روزه

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *