خودرو

طرح فروش نقد و پیش‌فروش سورن پلاس موتور XU7P اعلام شد + شرایط

به‌تازگی شرکت خودروسازی ایران‌خودرو، طرح فروش اتومبیل سورن پلاس با موتور XU7P را اعلام کرده است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

در تازه‌ترین طرح فروش، گروه صنعتی ایران‌خودرو قصد دارد سورن پلاس موتور XU7P را بصورت نقد و پیش‌فروش با شرایط ویژه به مشتریان عرضه کند. در ادامه باما همراه باشید تا جزئیات این طرح فروش را بررسی کنیم.

بنابر اعلام این گروه خودروساز، فقط متقاضیانی می‌توانند دراین طرح شرکت کنند که پیش‌تر از طریق سامانه یکپارچه برای خرید این خودرو ثبت‌نام کرده‌اند و اولویت آن‌ها پاییز 1403 اعلام شده است. اکنون ایران‌خودرو به این مشتریان حق انتخاب داده تا اتومبیل خودشان را بصورت فوری یا در آبان‌ماه 1403 تحویل بگیرند.

متقاضیانی که برای آن‌ها از سوی این شرکت خودروساز پیامک ارسال شده، فقط 10 روز فرصت دارند تا به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو مراجعه، نحوه تحویل خودرو را انتخاب و مبلغ موردنظر را واریز کنند.

فضای کابین سورن پلاس XU7P

شرایط فروش سورن پلاس موتور XU7P

دراین طرح متقاضیان می‌توانند از بین دو روش فروش نقدی با تحویل فوری و پیش‌فروش با تحویل آبان 1403 یک روش را انتخاب کنند. در روش پیش‌فروش، متقاضیان بایستی مبلغ 229 میلیون و 559 هزارتومان را بعنوان پیش‌پرداخت به‌حساب شرکت واریز کنند که دراین صورت می‌توانند خودرو خود را در یکی از رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری و یا آبی‌کبود متالیک در آبان 1403 تحویل بگیرند.

درمقابل در روش نقدی، مشتری بایستی مبلغ 449 میلیون و 118 هزارتومان را به حساب شرکت واریز کند که دراین صورت می‌تواند اتومبیل خود را تا 90 روز کاری بعداز ثبت‌نام و در یکی از دو رنگ سفید یا مشکی آبنوس تحویل بگیرد.

خودرومبلغ (تومان)رنگ‌های‌قابل‌عرضهسود مشارکت و انصرافزمان‌تحویل
سورن‌پلاس‌باموتورXU7Pقیمت‌مصوب 449.118.933سفید،مشکی‌آبنوس0%90روزکاری
پیش‌پرداخت 229.559.400سفید، مشکی، خاکستری، آبی‌کبود متالیکآبان1403

طبق روال جدید این شرکت، برای هیچ‌کدام از دو روش مذکور، هیچ سود مشارکت و یا انصرافی درنظر گرفته نشده اشت.

سورن پلاس موتور XU7P

مشخصات سورن پلاس موتور XU7P

ایران‌خودرو برای این مدل از یک موتور XU7P با حجم 1761 سی‌سی استفاده کرده که قادر است به‌کمک گیربکس دستی 5 سرعته، 98 اسب‌بخار قدرت و 146 نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های جلو منتقل کند. این اتومبیل می‌تواند به حداکثر سرعت 190 کیلومتر‌برساعت برسد و برای اینکه 0 به 100 برسد به 12 ثانیه زمان نیاز دارد. مصرف سوخت آن برای هر 100 کیلومتر، 7.06 لیتر اعلام شده است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *