خودرو

راسا موتور شرایط فروش نقدی سوزوکی سیاز را اعلام کرد؛ تحویل 90 روزه + قیمت قطعی

در تازه‌ترین طرح فروش، شرکت خودروسازی راسا موتور شرایط فروش نقدی سوزوکی سیاز را اعلام کرده است. در ادامه می‌توانید شرایط این طرح را مشاهده کنید.

شرکت صنعتی راسا موتور قصد دارد خودرو وارداتی سوزوکی سیاز را با شرایط ویژه و قیمت قطعی به مشتریان عرضه کند. در ادامه می‌توانید شرایط این طرح فروش را مشاهده کنید.

طبق اطلاعیه این شرکت، متقاضیانی می‌توانند دراین طرح شرکت کنند که قبلاً از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، برای خرید خودروهای خارجی ثبت‌نام کرده‌اند و توسط سامانه تعیین اولویت شده‌اند.

فضای کابین سوزوکی سیاز

شرایط فروش سوزوکی سیاز با قیمت قطعی

شرکت خودروسازی راسا موتور، قیمت قطعی سوزوکی سیاز را 1 میلیارد و 430 میلیون‌تومان اعلام کرده است که مشتریان بایستی در زمان ثبت‌نام آن را به‌حساب شرکت واریز کنند. این شرکت برای این طرح فروش، هیچ سود مشارکت یا انصرافی درنظر نگرفته است و تنها %2.5 جریمه تأخیر ماهانه را لحاظ کرده است.

این اتومبیل وارداتی در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، خاکستری و قهوه‌ای عرضه می‌شود و مشتریان می‌توانند درزمان ثبت‌نام، رنگ مورد علاقه خودشان را انتخاب کنند. راسا موتور اعلام کرده که خودرو را 90 روز کاری بعد از تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه به مشتریان تحویل خواهد داد.

خودروسوزوکی سیاز
شرایط فروش خودرو وارداتی سوزوکی سیاز راسا موتور
قیمت قطعی (ریال)14,300,000,000
سود انصراف0 درصد
سود مشارکت0 درصد
جریمه تاخیرماهانه2.5 درصد
رنگسفید، نقره ای، خاکستری و قهوه ای
تحویل90 روزه

این طرح از صبح روز یکشنبه 24 دی‌ماه 1402 آغاز شده و تا پایان روز پنجشنبه مورخ 28 دی‌ماه 1402 ادامه خواهد داشت. متقاضیانی که تمایل دارند دراین طرح فروش شرکت کنند، بایستی تا قبل از ساعت 24 روز پنجشنبه نسبت‌به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام نمایند.

خودرو وارداتی سوزوکی سیاز

مشخصات سوزوکی سیاز

این اتومبیل ژاپنی توسط یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ 1462 سی‌سی تنفس‌طبیعی تغذیه می‌شود که قادر است به‌کمک جعبه‌دنده 4 سرعته خودکار خود، 103 اسب‌بخار قدرت و 138 نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های جلو منتقل کند و ماشین را به‌حرکت درآورد.

اتومبیل مذکور می‌تواند به سرعت حداکثر 165 کیلومتر بر ساعت برسد و برای اینکه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد، به 14 ثانیه زمان نیاز دارد. این دستگاه 1130 کیلوگرم وزن دارد و فاصله بین دو محور آن 2650 میلیمتر است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید