شرایط فروش

شرایط فروش علی‌الحساب دایون Y7 اعلام شد [اردیبهشت 1403]

در ادامه می‌توانید شرایط فروش دایون Y7 را با قیمت علی‌الحساب مطالعه کنید.

در تازه‌ترین اطلاعیه فروش، شرکت مونتاژکننده محصولات دایون چین در ایران، شرایط فروش علی‌الحساب شاسی‌بلند دایون Y7 را ویژه اردیبهشت‌ماه اعلام کرده است. در ادامه باما همراه باشید تا جزئیات این طرح فروش را بررسی کنیم.

شرایط فروش علی‌الحساب دایون Y7

طبق بخشنامه منتشرشده، دراین طرح فروش قرار است خودرو شاسی‌بلند دایون Y7 بصورت علی‌الحساب به‌فروش برسد. قیمت قطعی این محصول اعلام نشده و در بخشنامه ذکرشده که “قیمت نهایی خودرو براساس آخرین‌قیمت محصول در زمان تحویل محاسبه و با ارسال دعوتنامه اعلام و دریافت می‌گردد.”

دایون Y7

متقاضیان دایون Y7 بایستی در زمان ثبت‌نام، مبلغ 812 میلیون‌تومان را بعنوان پیش‌پرداخت به‌حساب شرکت مونتاژکننده واریز نمایند. طبق اعلام شرکت: “متقاضیان خرید دایون Y7 می‌توانند هنگام تکمیل وجه، از تسهیلات بانکی تا سقف 700 میلیون‌تومان با بازپرداخت حداکثر 48ماهه استفاده کنند.

سود مشارکت برای این طرح فروش %24 سالیانه درنظر گرفته شده است؛ این درحالیست که برای جریمه تأخیر %36 سالیانه و سود انصراف %9 سالیانه تعیین شده است. اتومبیل دایون Y7 در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد.

مدل‌خودروپیش‌پرداخت(تومان)سودمشارکتجریمه‌تأخیرسودانصرافرنگ‌بندیموعدتحویل
دایونY7812.000.00024%36%9%سفید،مشکی،خاکستری90روزکاری

شرکت اعلام کرده که اتومبیل مذکور را 90 روز کاری بعداز واریز پیش‌پرداخت تحویل مشتری خواهد داد. در نظر داشته باشید که تمامی هزینه‌های جانبی اعم‌از بیمه، مالیات، شماره‌گذاری و… در زمان تحویل بصورت به‌روز محاسبه‌شده و از مشتری دریافت خواهند شد.

فضای کابین دایون Y7

مشخصات دایون Y7

این دستگاه که با مدل 1403 تحویل مشتری می‌شود، ظرفیت 7 نفر سرنشین را دارد. موتور 2.4 لیتری توربو استفاده‌شده دراین دستگاه دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 می‌باشد و می‌تواند 215 اسب‌بخار قدرت را تولید کند. گیربکس 6 دنده اتوماتیک دایون Y7 می‌تواند قدرت تولید‌شده توسط موتور را به چهار چرخ ماشین منتقل و آن‌را به حرکت درآورد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *