موبایل

گلکسی M15 سامسونگ، به باتری بزرگ مجهز خواهد شد

اوایل ماه جاری بود که سامسونگ از مدل گلکسی A15 4G و A15 5G در ویتنام رونمایی کرد. اکنون جی‌اس‌ام آرنا گزارش داده که این غول فناوری کره‌ای، مشغول کار برروی مدل گلکسی M15 است. در ادامه برای جزئیات بیشتر باما در رایااستور همراه باشید.

معمولاً سامسونگ برای تولید سری M، مدل‌های سری A را با کمی تغییر به سری M تبدیل می‌کند. درمورد گلکسی A15 نیز به‌نظر می‌رسد که سامسونگ این دستگاه را تغییر نام داده و درحال‌کار برروی نسخه گلکسی M15 آن است؛ البته با تغییراتی در جزئیات.

گلکسی A15 سامسونگ

اینطور که شواهد نشان می‌دهند، سامسونگ برای گلکسی M15 تمرکز خودش را روی باتری بزرگ‌تر گذاشته است و قصد دارد این تغییری باشد که نسبت‌به مدل گلکسی A15 می‌دهد. طبق گزارشی که منتشرشده، گلکسی M15 از یک باتری 6000 میلی‌آمپری استفاده می‌کند، درحالیکه هر دونسخه 4G و 5G گلکسی A15 دارای باتری 5000 میلی‌آمپری هستند.

براین‌اساس، ظرفیت باتری گلکسی M15 نسبت‌به گلکسی A15 سامسونگ %20 بیشتر است و این باید طول‌عمر بیشتری را با یکبار شارژ به‌همراه داشته باشد.

هنوز مشخص نیست که چرا سامسونگ باید گوشی‌هایی را در قالب سری M تولید کند که درواقع مشابه سری A هستند. سامسونگ تاکنون هیچ علتی برای این کار خود بیان نکرده است و کسی علت اصلی آن را نمی‌داند.

نظرشما درباره گلکسی M15 سامسونگ چیست؟ از گوشی‌های سری A استفاده می‌کنید یا سری M؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران رایااستور در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید