موبایلبه‌روزرسانی

سری گلکسی S24 سامسونگ، 7 سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت می‌کنند

در تازه‌ترین گزارش منتشرشده، سامسونگ اعلام کرده که سری گلکسی S24 آینده تا 7 سال به‌روزرسانی نرم‌افزار دریافت خواهند کرد.

جی‌اس‌ام‌آرنا گزارش می‌دهد که احتمالاً سری گلکسی s24، از 7 سال به‌روزرسانی نرم‌افزار پشتیبانی می‌کنند. همچنین می‌گوید: ویژگی Galaxy AI این شرکت که با سری گلکسی S24 عرضه خواهد شد، احتمالاً در آینده پولی می‌شود و باید برای استفاده از آن باید اشتراک تهیه کرد.

در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از گلکسی اس24، اس24 پلاس و اس24 اولترا را مشاهده کنید.

تصاویر جدیدی که منتشر شده‌اند، جزئیات بیشتری را در مورد به‌روزرسانی‌های دوربین گلکسی اس24 اولترا نمایش می‌دهند. باتوجه به تصاویر منتشر شده، انتظار افزایش 2 برابری زوم اپتیکال را داریم که احتمالاً با دوربین اصلی عریض (زوم دیجیتال 2 برابری) و دوربین تله‌فوتو با زوم 5 برابری اپتیکال همراه خواهد بود.

باتوجه به وجود Galaxy AI، باید منتظر بهبودهای چشمگیری در ویرایش تصاویر با قدرت هوش‌مصنوعی باشیم. در تصویر زیر، یک دوچرخه سوار درحال پرش از یک سطح شیب‌دار را مشاهده می‌کنید که به‌کمک ویرایش عکس مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی، پرش آن بلندتر شده و طوری ترسیم شده که انگار بلندتر پریده است.

ویژگی گلکسی AI در دستگاه‌های گلکسی پشتیبانی‌شده در دسترس خواهد بود و این یعنی این ویژگی می‌تواند به سایر پرچمداران نیز راه پیدا کند. سامسونگ در مورد رایگان بودن این ویژگی تأیید کرده که Galaxy AI تا سال 2025 رایگان خواهد بود؛ احتمالاً بعد از سال 2025، سامسونگ راه گلکسی وان را ادامه می‌دهد و برخی از ویژگی‌ها را در ازای پرداخت و خرید اشتراک ارائه می‌دهد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید