گجت

گلکسی واچ FE سامسونگ در راه است!

سامسونگ برای سال 2024 از گلکسی واچ FE رونمایی می‌کند.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ مشغول کار برروی نسخه مقرون‌به‌صرفه گلکسی واچ FE است. براین‌اساس می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سامسونگ ساعت‌هوشمند ارزان‌قیمت خود را در کنار گلکسی زد فولد FE، گلکسی زد فلیپ FE و گلکسی S24 FE درسال جدید معرفی کند.

جی‌اس‌ام‌آرنا در گزارش خود می‌نویسد که گلکسی واچ FE مشخصاتی شبیه‌به گلکسی واچ4 (2021) دارد که شاید برای بسیار ناامیدکننده باشد؛ البته نباید فراموش کنید که گلکسی واچ FE برای سامسونگ، مانند اپل‌واچ SE برای اپل است که صرفاً برای جذب مشتری تولید می‌شوند و سخت‌افزار به‌روزی ندارند.

پیش‌تر شایعه‌ای منتشرشد با این مضمون که سامسونگ قصد دارد برای سال 2024 از گلکسی واچ 4 (2024) رونمایی کند، اما به‌نظر می‌رسد سامسونگ تغییر عقیده داده و قصد دارد مدل FE را تولید و روانه بازار کند.

گلکسی واچ 4 (2021)

درحال‌حاضر گلکسی‌واچ FE دارای شماره‌مدل‌های SM-R866F، SM-R866U و SM-R866N برای مناطق مختلف است و سامسونگ قصد دارد آن‌را برای بازارهای جهانی عرضه کند. سامسونگ تاکنون مشخصاتی برای این اسمارت‌واچ ذکر نکرده اما باید مشخصاتی مشابه گلکسی واچ 4 سال 2021 داشته باشد و قیمت آن پایین‌تر از سری گلکسی واچ 7 خواهد بود.

نظرشما درباره این سیاست سامسونگ چیست؟ آیا با عرضه ساعتی در سال 2024 با مشخصات سال 2021 موافق هستید؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *