گجت

گلکسی واچ FE سامسونگ در سایت آمازون لیست شد

به‌تازگی سایت آمازون ایتالیا، ساعت‌هوشمند گلکسی واچ اف‌ای را به لیست محصولات خود اضافه کرده است.

از وب‌سایت رسمی سامسونگ گرفته تا وعده هدیه به خریداران سری گلکسی اس24 در بلژیک، ما مطمئن هستیم که گلکسی واچ FE در راه است. درحال‌حاضر، گفته می‌شود که گلکسی واچ اف‌ای اواخر ژوئن (پیش‌از رویداد آنپکد سامسونگ در جولای) معرفی می‌شود.

گلکسی واچ FE در سایت آمازون ایتالیا

طبق گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، به‌تازگی وب‌سایت آمازون ایتالیا ساعت‌هوشمند گلکسی واچ FE سامسونگ را لیست کرده است. این سایت چیز زیادی درباره ساعت ارائه نمی‌دهد؛ صرفاً به گزینه‌های رنگی مشکی، نقره‌ای و طلایی‌صورتی و ابعاد (40x10x39 میلی‌متر) و وزن (26.6 گرم) آن می‌پردازد.

در نهایت برای این محصول قیمت 199 یورو را مشخص کرده که احتمالاً برای بازار ایالات‌متحده به 199 دلار تبدیل می‌شود. بااین‌حال، پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ در تبلیغات خود، قیمت کمتری را ارائه دهد چراکه نسخه 40 میلیمتری گلکسی واچ 6 درحال‌حاضر فقط 189 یورو قیمت دارد.

رنگ‌بندی گلکسی واچ FE

براساس شایعاتی که تاکنون درباره ساعت‌هوشمند FE سامسونگ منتشر شده می‌دانیم که این ساعت حاشیه‌های کمی بزرگ‌تر دارد؛ صفحه‌نمایش سوپر امولد آن 1.2 اینچ اندازه و 396 در 396 پیکسل وضوح خواهد داشت. ساعت دارای رتبه‌بندی‌های 5ATM/IP68/MIL-STD-810H خواهد بود، بدنه آن از آلومینیوم است و انرژی آن‌را باتری 247 میلیمتری تأمین می‌کند که گفته می‌شود 30 ساعت طول‌عمر دارد.

نظرشما درباره ساعت‌هوشمند گلکسی واچ FE چیست؟ لطفاً نظرات خودتان را باما در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید