موبایل

سامسونگ رسماً تاریخ عرضه رسمی سری گلکسی S24 را اعلام کرد

سامسونگ بالاخره تاریخ عرضه رسمی سری گلکسی اس24 را اعلام کرد. این غول فناوری کره‌ای اعلام کرد که مراسم آنپکد سالانه سامسونگ در 17 ژانویه برگزار می‌شود و می‌توانیم شاهد معرفی Galaxy AI باشیم. در ادامه برای جزئیات بیشتر با رایااستور همراه باشید.

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، گفته می‌شود هرسه مدل گکلسی اس24، گلکسی اس24 پلاس و گلکسی اس24 اولترا طراحی کلی نسل قبل خود را حفظ می‌کند. بزرگترین تغییری که این سری نسبت‌به نسل پیشین خود دارد، رابط‌کاربری One UI 6.1 میباشد که با هوش‌مصنوعی مولد سامسونگ ترکیب شده که قادر است عکس‌های شبانه بهتری بگیرد، ترجمه زنده را در حین تماس به‌ارمغان بیاورد و برخی از بهینه‌سازی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را ارائه دهد.

زمان عرضه سری گلکسی اس24 سامسونگ نزدیک است.
زمان عرضه سری گلکسی اس24 سامسونگ نزدیک است.

نکته جالبی که درباره سری جدید سامسونگ گلکسی اس24 گفته می‌شود، قیمت آن‌هاست. بنابر گزارش‌های منتشرشده، قیمت آن‌ها گران‌تر نمی‌شود؛ حتی گفته می‌شود گلکسی اس24 و اس24 پلاس در اروپا ارزان‌تر نیز خواهند بود.

ازنظر سخت‌افزاری، گفته می‌شود دومدل گلکسی اس24 و گلکسی اس24 پلاس با تراشه اگزینوس 2400 و گوشی گلکسی اس24 اولترا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه می‌شوند. البته گزارش‌هایی منتشرشده مبنی‌براینکه هرسه مدل در بازارهای آمریکا و کانادا با تراشه کوالکام عرضه می‌شوند اما هنوز صحت این اخبار تأیید نشده و باید تا دوهفته دیگر صبر کنیم و ببینیم که نتیجه چه می‌شود.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید