کامپیوتر و سخت افزار

سامسونگ کامپیوتر All-In-One Pro جدید خود با نمایشگر 4K را معرفی کرد

سامسونگ با معرفی کامپیوتر همه‌کاره جدید خود، از قصد خود برای ورود دوباره به بازار کامپیوترهای شخصی خبر داد.

سامسونگ به‌تازگی کامپیوتر همه‌کاره All in One Pro را معرفی کرده است. این سامسونگ با معرفی این سیستم جدید نشان می‌دهد که قصد دارد به بازار رایانه‌های شخصی برگردد. کامپیوتر جدید طراحی شیک و ویژگی‌های قانع‌کننده‌ای دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات کامپیوتر All-In-One Pro سامسونگ

کامپیوتر همه‌کاره جدید سامسونگ، قاب فلزی بسیار باریکی با اندازه 6.5 میلیمتر دارد. همراه با مانیتور، کیبورد و ماوس بی‌سیم با سبک طراحی مشابه ارائه می‌شود. مانیتور این کامپیوتر، 27 اینچ اندازه دارد و وضوح 4K را ارائه می‌دهد.

کامپیوتر همه All-In-One Pro سامسونگ بهمراه کیبورد و ماوس

قدرت دستگاه را پردازنده Intel Core Ultra تأمین می‌کند، اگرچه سامسونگ مدل سیلیکون را مشخص نکرده است. این مدل برای پخش صدا از بلندگوهای سه‌بعدی با پشتیبانی از فناوری دالبی‌اتمس استفاده می‌کند.

تاکنون ظرفیت‌های رم و حافظه‌های SSD بصورت مشخص اعلام نشده، اما گیزموچاینا می‌گوید مدل پایه احتمالاً 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی SSD در اختیار خواهد داشت.

اتصالات و اکوسیستم

این سیستم از یک پورت HDMI، چندین پورت USB Type-A، یک پورت اترنت و یک جک هدفون استاندارد برای ارتباط با سایر لوازم استفاده می‌کند. برای اتصالات بی‌سیم هم به بلوتوث 5.3 و وای‌فای 6E مجهز است. کامپیوتر همه‌کاره All-In-One Pro سامسونگ برای برقراری تماس‌های ویدئویی به یک وب‌کم داخلی مجهز شده است.

کامپیوتر همه All-In-One Pro سامسونگ

همانطور که انتظار می‌رفت، سامسونگ از اکوسیستم گوشی‌های گلکسی خود در کامپیوتر همه‌کار All-In-One Pro استفاده کرده که به‌همراه ویندوز 11 هوم از پیش نصب‌شده و برنامه‌هایی مانند Buds Auto Switch، Multi Control، Quick Share و Second Screen برای انتقال یکپارچه فایل و اشترک‌گذاری نمایشگر با تلفن‌ها و تبلت‌های گلکسی استفاده می‌شوند.

علاوه‌براین، برنامه Windows Phone Link به‌کاربران این اجازه را می‌دهد تا اعلان‌های تلفن‌های‌همراه خود را از طریق رایانه مدیریت و پاسخ دهند.

قیمت کامپیوتر همه‌کاره سامسونگ

درخصوص قیمت، گفته می‌شود این محصول در کره‌جنوبی تقریباً 1469 دلار قیمت‌گذاری شده و قرار است برای 22 آوریل (3 اردیبهشت) بصورت رسمی منتشر شود. متأسفانه تاکنون سامسونگ برنامه خود برای عرضه رایانه شخصی All-In_One Pro جدید را برای بازارهای جهانی اعلام نکرده است.

نظرشما درباره کامپیوتر همه‌کاره سامسونگ چیست؟ آیا می‌تواند بعنوان رقیبی برای اپل به‌کار خود ادامه دهد یا خیر؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *