موبایل

سامسونگ احتمالاً در گوشی‌های تاشو آینده خود از فناوری جدید IronFlex استفاده می‌کند

به‌گزارش جی‌اس‌ام آرنا، فهرست علامت تجاری که توسط سامسونگ در سرویس اطلاعات حقوق مالکیت معنوی کره ثبت شده است، فناوری جدید “IronFlex” را برای دستگاه‌های گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ آینده نشان می‌دهد. شواهد و زمان‌بندی لیست، اینگونه بیان می‌کنند که احتمالاً سامسونگ قصد دارد از این فناوری در گوشی‌های زد فلیپ 6 و زد فولد 6 که قرار است در ماه اوت 2024 معرفی شوند، استفاده کند.

فناوری جدید IronFlex در گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ

فناوری IronFlex چیست؟

در فهرست منتشر شده هیچ توضیحی درباره فناوری جدید ثبت نشده است؛ اما در فهرست به‌یک پنل نمایشگر اولد تاشو اشاره شده که فقط به گوشی‌های هوشمند محدود نمی‌شود و سایر لوازم دیجیتال از قبیل تبلت، لپ‌تاپ و پوشیدنی‌های هوشمند را شامل می‌شود. بااین‌تفاسیر می‌توان اینطور برداشت کرد که فناوری IronFlex مربوط به صفحه‌نمایش‌های تاشو است.

احتمالاً این فناوری ربطی به لولا و دوام آن دارد. هنوزهم باوجود اینکه چندسالی است گوشی‌های تاشو وارد بازار شده‌اند، اما بسیاری از کاربران به‌دلیل مشکلات لولا و دوام آن‌ها مایل نیستند آن‌ها بخرند.

اکنون بامعرفی این فناوری، به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد این مشکل را حل و خیال کاربران را آسوده‌تر کند. البته این خبر خیلی واضح نیست و باید دید در آینده چه چیزهایی درباره این فناوری جدید منتشر می‌شود.

نظرشما درباره گوشی‌های تاشو چیست؟ آیا از آن‌ها استفاده می‌کنید؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید