موبایل

سامسونگ نسخه ارزان‌تر گلکسی زد فولد 6 را می‌سازد

براساس گزارشی که به‌تازگی منتشرشده، سامسونگ می‌خواهد یک نسخه اقتصادی از گلکسی زد فولد 6 را تولید و عرضه کند.

به‌گزارش GSMArena و براساس شایعاتی که گفته می‌شود، به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد نسخه ارزان‌تر گلکسی زد فولد 6 را نیز تولید و عرضه کند. البته این به‌معنی این نیست که سامسونگ می‌خواند گلکسی زد فولد 6 را ارزان‌تر کند، بلکه می‌خواهد درکنار این مدل تاشو نسخه ارزان‌تری نیز ارائه کند. گفته می‌شود این اولین‌باری است که سامسونگ به‌فکر توسعه مدل‌های تاشو ارزان‌قیمت افتاده است.

شاید این سوال را از خود بپرسید که چرا سامسونگ می‌خواهد مدل ارزان‌تر را برای خط تولید فولد عرضه کند و آن را برای خط تولید فلیپ عرضه نمی‌کند. در جواب باید پاسخ دهیم که گوشی‌های فلیپ تاکنون فروش بسیار بیشتری نسبت‌به گوشی‌های تاشو فولد داشته‌اند و سامسونگ می‌خواهد بااین حرکت، فروش این خط را نیز تقویت کند.

گلکسی زد فولد 5

ظاهراً سامسونگ می‌خواهد با عرضه مدل ارزان‌تر گلکسی زد فولد 6، سهم بیشتری را در بازار چین به‌دست بیاورد. بااین‌حال، همین‌الان هم سامسونگ سهم بازار دو رقمی را در بازار چین برای گوشی‌های تاشو در اختیار دارد.

سامسونگ زمانیکه مدل ارزان‌تر زد فولد 6 را معرفی کند، می‌تواند بازار گوشی‌های تاشو خود را در جهان گسترش دهد و این می‌تواند یک مزیت برای سامسونگ نسبت‌به رقبایی باشد که هنوز مدل تاشویی ندارند یا اینکه محصولات تاشو خودشان را بصورت گسترده به‌فروش نمی‌رسانند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید